|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
buster ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 14-Februar-2006 kl. 19:58 |
|
hej jeg skal ud og købe et nyt tv og denne gang skal det være en fladskærm. en 50 tommer ??? men jeg kan ikke rigtig med tekniske specifikationer er der nogle af jer der han og vil hjælpe mig, med et bud, da jeg er helt på bar bund. på forhånd tak. med venlig hilsen buster.. |
||
buster1516
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Det her forslag er godt nok 56", kommer til marts og koster vistnok 60.000,- ... Men måske var det alligevel sådan noget du gerne ville have, men ved jo aldrig: HD-56ZR7.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Så er det plasma, Pioneer eller Panasonic. Pioneer går for at være det bedste, men Panasonic modeller er flotte. Kvaliteten på billederne er det samme, men den store Pioneer er generelt mere rig på features. Men check selv: Eller: /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
HD-56ZR7 kommer til at koste ca. 32000,- HD-70ZR7 kommer til at koste ca. 42000,- Så man kan altså for under 50.000,- få en 70" total lækker skærm, med ekstremt godt billede, hvor jeg endnu ikke har set en plasma eller LCD der kan følge med. De kan bestilles allerede nu hos Speakers Corner
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
#BrianJVC Lyder fantastisk med de der HD-xxxx, men suk!! Ja jeg prøvede ellers med den store spreder, men fandt ikke de dimser du nævnte, prøvede enda med den store google spreder men intet i hus. Har du mulighed for at vedhægte et lillelillebittte link så vi kan blive oplyste? Mvh. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Følg mit link: HD-56ZR7. Nå - det var da godt de ikke var så dyre som jeg havde haft mareridt om... |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Ole G ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
|
Er HD-56ZR7 et fladskærms fjernsyn ? Som jeg læser de meget sparsomme informationer er der tale om et slags bagprojektions TV og fylder derfor nok noget mere i landskabet. /Ole |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Ja det kunne være spændende at høre hvordan det kvalitetsmæssigt kan sammenlignes med Plasma og LCD?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
HD-56ZR7 er fylder lidt mere end fladskærmsfjernsyn i dybden, det fylder 439 mm i dybden hvor et 36" CRT ville fylde 563 mm. Kvalitetsmæssigt er det, det bedste fra LCD, Plasma og bagprojektion. |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Glemmer du ikke helt LG og deres Plasma. |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
For ikke at snakke om denneher: http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_50p5h.asp Annerrødme blæret... Mvh. |
||
![]() |
||
buster ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
HEJ IGEN. Tak for hjælpen til Thorvald Lars BrianJVC Enand Ole G Iahan Og Mcenterfreak. i er rigtig gode 1000 tak.. ps hvad med Philips 50 PF 9966 er det noget der virker ??? med venlig hilsen buster..
|
||
buster1516
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |