|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Vedfolner ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 04-December-2009 kl. 16:51 |
Hej.
Jeg er ret interesseret i netop dette produkt og kunne derfor godt tænke mig om nogen allerede har invisteret i netop dette og kunne komme med lidt info herom.
Hvilken forhandler bruger i når i bestiller Fantec? har fået anbefalet www.Atendo.de både af bruger herfra samt Fantec selv. Andre som har gode erfaringer med forhandlere fra tyskland?
Mvh.
- Ole
|
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Har handlet hos Atendo.de uden problemer. Bestilte en fredag og modtog onsdagen efter. Det var en TV-FHDS men er faktisk lun på en R2650 også, men kun hvis den kan optage/afspille dvb subs fra DR1 og TV2 samt de nye DR kanaler. |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5307 |
![]() |
Har også købt TV-FHDS fra Atendo. Bestilte tirsdag og fik leveret fredag uden problemer.
Mvh JørgenT
P.S.: Betalte via PayPal Redigeret af JørgenT - 04-December-2009 kl. 17:56 |
|
![]() |
|
taz83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Hej alle
Jeg er også ret interesseret i r2650. Har skrevet en mail til Fantec og spurgt om boksen understøtter separate dvb subs og fik følgende svar: Dear Mr. Skjolsborg, Until now we have not recorded danish DVB-T files. If the subtitle are inside of the pictures it should work. Thanks for your understanding. For further questions about this or other
|
|
![]() |
|
Vedfolner ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Tja, jeg har ikke behov for undertekster. Jeg er primært interesseret i den da mit eget tv ikke har indbygget DVB-T tuner og på den måde kan jeg undgå for mange ekstrakasser da jeg går ud fra at jeg kan køre tvsignalet igennem Fantec først. Samtidig får jeg et "mediecenter" da vi tit høre musik fra netværk etc.
Håber flere kommer med gode råd og synspunkter på netop dette produkt.
Mvh.
- Ole Redigeret af Vedfolner - 05-December-2009 kl. 11:48 |
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Jeg fik samme svar. FHDS kan vise/afspille dvb subs, så mon ikke og måske R2650 også kan. Det drejer sig vel kun om at alle streams er med i en optagelse hvorefter subs kan vises ved afspilning som det mindste. Der er en risiko for at R2650 ikke vser subs ved direkte visning, men hvad ved jeg. Jeg synes du skulle få fat i en R2650 og så meddele os andre hvad den kan og ikke kan. ![]() |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
taz83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
hehe ja jeg bearbejder lige kæresten så hun kan betale halvdelen og så bliver den nok bestilt:-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det glæder vi os til at høre lidt mere om :D
- Ole |
|
![]() |
|
Morten AA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Kan denne mon fungere sammen med tvmodul fra BoxerTV
|
|
![]() |
|
henriksr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Kunne være lækkert hvis den kunne. Jeg har dog ikke kunne finde nogen reviews af den på nettet, men har fået at vide man altid kan skrive til Fantec.
|
|
![]() |
|
Morten AA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Ja det kunne være lidt smart, der står i den tyske manual at den understøtter USB kortlæser, men meget sparsomt
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke én og anden der vil investere i en R2650
![]() ![]() ![]() |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |