recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB HDD uden ext. powersupply
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUSB HDD uden ext. powersupply

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: USB HDD uden ext. powersupply
    Sendt: 06-December-2009 kl. 10:36
Hil...

Kan man få en USB-HDD 3,5" uden ext. powersupply, så der kun er ét kabel (USB) som bliver forbundet til computeren? ved godt de små 2,5" er uden, men de bliver meget hurtig dyre når man skal bruger mere end 500Gb i kapacitet.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2009 kl. 11:54
nej det kan ikke lade sig gøre - diskene bruger for meget power til at de kan køre udelukkende via USB-porten. Den kan kun trække 500mW mens en typisk 3,5" disk bruger +5W i brug. Men det er nok en af de ting der bliver set på de næste par år. pladerne er billige at lave og jeg tror sådan set godt man kunne lave nogle diske som ville kunne køre uden, men det er nok stadig mindst et års tid ude i fremtiden.

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2009 kl. 12:28

Nå okay, jeg regnede heller ikk med det, syntes heller ikk at jeg havde hørt eller set noget om det - MEN måske jeg havde overset en detalje.

Tak for svaret.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu