|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() Sendt: 17-Februar-2006 kl. 12:28 |
Hejsa. Nu vil jeg gerne have ryddet op i alle de gamle maskiner, og skidt og møj, der står og tager en masse plads. Og min Kiss DP558/200GB, er kun et øjeblik fra at få sparket ud af døren Nå, men vil gerne have et mediacenter. Jeg har kigget lidt på de færdige løsninger, men synes ikke at de dækker min behov helt. Jeg er heller ikke en haj til selvbyg, så jeg må bede om jeres hjælp / idéer. Her er mine ønsker til Media Centret:
Det er sådan de løse tanker omkring hvad jeg kunne tænke mig. Desværre ved jeg ikke så meget om CPU, bundkort, køler og alt det der, så det er lidt svært for mig selv at finde alle løsdelene til sammensætning. Hvilket prisleje ligger man cirka i, hvis man har disse ønsker? Og hvor er det bedst at købe delene til det / få det sat sammen.? Iøvrigt... kan man få noget der kan erstatte sit surround sound anlæg? Eller kan det evt. bygges ind i samme Media Center Boks? Vil helt gerne have så få komponenter som muligt stående. Jeg håber meget på at høre jeres erfaringer og idéer omkring dette. På forhånd tak Redigeret af TheCrazyGolfer |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det lyder som du er 1000% moden til en http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=160373 For: Alt i en MCE og Sourround fortsærker, Lydløs, rimeligt pænt design Imod: DYRT 20 kkr. Rygter om at de har haft varmeproblemer, men jeg ved ikke om det er en and
|
|
![]() |
|
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
Hejsa. Okay, det var da et bud. Jeg er bare bange for hastigheden på processoren, den virker ikke så hurtig. Er der nogle i dette forum der ejer denne maskine, og kan fortælle lidt mere om den? Ellers tjek lige denne: http://www.fcomputer.dk/index.php?show=menu&submenu=& ;menuid=1379&sublink=&mshow=&linkid=1379&spe cialsys=1106 Virker den ellers ikke lige rimelig fed til prisen? Er der også nogen der ejer denne, vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer. |
|
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Det Ligner Sgu da et godt Kraftigt Setup Der er bare en ting jeg hæfter mig ved der mangler et Stik (SPDIF) til din forstærker ellers ser det ud som noget der kan rykke. jeg har valgt ASUS p5vd1-x af samme årsag til min DVD/HD afspiller http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9857&P N=1 |
|
![]() |
|
![]() |
Hey! Øk okay? Det forstår jeg ikke. Jeg så en demo af maskinen, og den skulle i følge sælger være helt standard. Han havde koblet den til en surroundforstærker, og det gav fed lyd uden problemer. Hvad er det helt præcis du mener at jeg mangler i denne maskine? PS! Ja, den er kraftig og daaaaamn hvor kører den godt |
|
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Min Sony forstærker kan ikke komme på surround med de stik der. min kræver en af disse Som ikke er på det bundkort du har planer om at købe, så tjek lige din forstærker, Redigeret af mr_keep_smiling |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |