|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 08-December-2009 kl. 21:05 |
Hej med jer
Jeg skal have mig et HDMI kabel - det skal være rigtig godt og må koste imellem 300 - 400 kr. Hvad vil I anbefale?
Jeg har kigget lidt på det officielle HDMI kabel fra Playstation der fås for 250 kr. samt et kabel fra Bandridge i en HIFI butik også til 250 kr. Sidst, men ikke mindst har jeg kigget på dette: http://www.av-connection.dk/?PGr=863&ML=785 Er der et af disse der er bedre end andre? Følger der egentlig et HDMI kabel med sammen med PS3 konsollen? Og er der nogen der har et helt 3. forslag? PS. Det skal sluttes fra PS3 til et plasma TV Redigeret af Strange - 08-December-2009 kl. 21:15 |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
her http://www.dustinhome.dk/pd_5010100368.aspx
super godt men et til 100kr ville være li så godt og nej du får ikke et HDMI kabel med ps3 Redigeret af 3000 - 08-December-2009 kl. 21:16 |
|
![]() |
|
Nickell ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Pssst... med mindre du skal trække signalet over 10-20 meter, så vil du ikke kunne se forskel på kablet til en 50'er og kablet til 1000 kr...
Spar dog pengene, du vil nok fortryde det senere... ;) |
|
| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750 | Technics SL1210 MKII | Panasonic DMP-BD 60 | Xbox 360 Slim |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
1. Der følger ikke noget HDMI kabel med til PS3'en.
2. Du skal ikke bruge hverken 3 eller 400kr på sådan et kabel, og for den sags skyld heller ikke 1500kr på et HDMI kabel (skulle det spørgsmål komme engang i fremtiden). Skal kablet strækkes over en længere strækning kan det være en idé at bruge lidt ekstra penge, men ellers bare find et til 150-200kr.
Andre kan sikkert komme med en teknisk forklaring, men grundreglen er vidst at så virker det så virker det, og ikke at dyrt = bedre, i denne sammenhæng (billede/lydmæssigt). Der kan dog være tale om selve godset af kablet men det er så mere en kvalitetssnak.
Jeg har selv et clicktronic: http://www.av-connection.dk/?PGr=863&ML=785 og det virker fint. Billigere sagtens kunne gøre det.
|
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Hmm, det er også det clicktronic jeg har kigget på, ku være jeg skulle hoppe på det... Var ellers sikker på at nogen ville kunne forklare mig forskellen på de tre jeg snakker om, men hvis det er ligemeget er det jo ligemeget :)
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Forskellene er bl.a. i certificering og stikkenes kvalitet. Men du kan roligt købe et billigt. Har selv to Harald Nyborg 2m (59kr) og 10m (159kr), begge leverer 1080p fra min PS3 uden problemer!
|
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Jeg har købt en del kabler (både lyd og billede) hos Av-cables.dk og de er ganske udemærket. Har altid taget dem med gulbelægning. Og da jeg fik min PS3 bestilte jeg også en HDMI kabel hos dem i hvid til ca. 130 kr. for 4 meter tror jeg det var.
Men de er ganske udemærket og du kan ikke se forskel
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nogen der har erfaring med Clicktronic kabler fra AV-Connection?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |