|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||
Chicco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 11-December-2009 kl. 10:47 |
|||||||
Havde håbet på at kunne finde en Panasonic 50V10, men Panasonic siger at de er ved at udgå og der er 500 i restordre i DK. Så derfor er jeg på udkig efter et andet TV min tilsvarende kvalitet.
Den skal bruges meget alsidig, men med hovedvægt på film og hjemmebio.
Prisrammen er op til 20.000,-
Forslag modtages med kyshånd
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
|||||||
P og P radio har det på lager ifølge deres hejmmeside
|
||||||||
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
||||||||
![]() |
||||||||
jacob586 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|||||||
Samsung PS50B855: http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1245146937
|
||||||||
![]() |
||||||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|||||||
Pana G10 kan det samme - forudsat du får det kalibreret...
M.v.h.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Chicco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Status: Offline Point: 74 |
![]() |
|||||||
Så alt andet lige, så er en Samsung PS50B855 helt på højde med en V10'er?
|
||||||||
![]() |
||||||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||||||
De er meget jævnbyrdige på rå billedkvalitet. Med et lille plus til Pana på sort og resistens overfor retention - men vi snakker marginaler. Samsung vinder meget på design og features. Samsung 855 er feks helt genial til diasfremvisning af JPEG billeder via USB . Største problem em Samsung er,at en del af dem har genereret noget hørbart elektrisk støj .
Ovre på Flatpanels er der noget Samkøb af Samsung855, - hvor den fås til ca 12k plus levering :
Redigeret af Lennon - 12-December-2009 kl. 14:58 |
||||||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Kan se flere på forum har haft problemer med støj fra skærmen, nogen der ved om Samsung har løst det problem?
|
||||||||
![]() |
||||||||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|||||||
selvom du kalibrere G10 så får du ikke samme shadow details ud af det som på v10, dog kan få bedre sortniveau.
dog være opmærksom på som sagt at V10 udgår, garanteret fordi der kommer noget nyt snart. Jeg ville personligt vente lidt, ellers tror jeg faktisk jeg ville få fat i V10 50". du får ikke bedre tv, billedkvalitets mæssigt, du har dog de aktive blæsere, og en smule plasma buzzing (for meget for mig) men minimalt for plasma. V10 har imponeret mig på billedsiden siden jeg fik den ihuset, og den kan endnu findes mange steder. B855 har jeg generelt lidt dårlige erfaringer med, synes faktisk ikke selve designet er bedre, dog er DVB-C menu´erne overlegne iforhold til V10. og så er den selv mega tynd, som også giver noget design mæssigt, men der er så sindssygt mange problemer med den, dog ser det ud som om de fleste hænger ved 58" modellen. støj problemet er der endnu ikke et fast fix på. samt retention omend det skulle være marginalt, så er der folk der har store issues med det. Så V10 i Hifiklubben der har kørt den samme film nu i LANG tid, og den har stadig ikke retention, samt ikke engang en lille efterglød af de sorte linier fra 21:9 formatet. Men B855 har ikke aktive blæsere og det har V10, det er en dyb summen men klar hørbar |
||||||||
![]() |
||||||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|||||||
Det undrer mig, eftersom det er samme panel i de to?
Nope! V50's afløser kommer først til april - desværre....!
M.v.h.
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Når jeg ser hvad folk i denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=62806&PN=3&SID=7a68z7e56eee755d7b385557f14f37bb&title=ps50b855-stj
oplever med samsungs B855, så skræmmer det altså ret meget. Kan det virkelig passe at ovenstående er eneste alternativ til Pana V10?
|
||||||||
![]() |
||||||||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|||||||
Du kan stadige få et Pioneer LX5090 til omkring 17-18.000, desværre har den ikke DVB-C. Men er stadige kongen, når vi snakker ren billedekvalitet.
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Heller ingen MPEG4 tuner :(
|
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |