recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lille kvalitets tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLille kvalitets tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mollekas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Emne: Lille kvalitets tv
    Sendt: 15-December-2009 kl. 16:05
Hej

Vi har nu haft et Samsung 22" tv i tre uger og er utroligt skuffet over lyden. Billedet var dog rigig fint.

Nu ved jeg godt at det er relativt om lyd er godt eller dårligt ... men det lød meget forvrængende.

Vi har nu leveret det tilbage og leder efter et andet.

Nogen som har erfarringer med fjernsyn i den mindre størrelse til soveværelset som de kan anbefale? Leder ikke efter HIFI lyd ... bare rimelig lyd som går klart igennem.

Derudover undrer det mig også at man ikke kan sortere kanalerne alene bare fordi de er digitale ... gælder det alle fjernsyn der modtager kanalerne digitalt?

/ Kasper
Til top
JKN. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 16:48
Har netop købt et samsung 23" model  2370HD  Full HD skærm hos Getmore til  2086 Dkr inkl. fragt.

Denne model er en  PC monitor med indbygget DVB-T og C MPEG 4 tunere.

Den har højtalerene siddende i bunden hvor de vender nedaf.

Synes selv denne model giver bedre lyd en  et normalt 22" samsung TV.

Expert og TDC har det på hylden i øjeblikket til  2999/2499 dkr. så du har måske muligheden for at gå ind og høre det med egne øre.

Du kan sortere de digitale kanaler via favorit, her skal du  selv skrive hvilken nr. du ønsker en kanal skal have og evt. slette i ønskede kanaler.

Redigeret af JKN. - 15-December-2009 kl. 16:52
JKN

Panasonic 65 HZ1000 tv. Apple tv. Yamaha RX A860 receiver. onwall Audiovector Aventage R Arrete Sub. Panasonic ub820 Uhd afspiller

SUB: Harbo Sound SUB 10 <
Til top
kawi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 21:15
Hej Kasper10
Jeg har lige købt et Philips 22PFL5614H i Kvickly i Taastrup

De havde 2 Samsung modeller i 22" (tror det var Le22b450 og Le22B655) stående ved siden af to Philips 22" (22PFL5604H og 22PFL5614H - det er samme fjernsyn det ene er sort det andet hvidt)).

Jeg prøvede at sammenligne deres lyd - selvom det kan være svært at overdøve andre fjernsyn i nærheden og den allesteds nærværende julemusik.

Men der var i mine øre ingen tvivl om, at Philips modellerne havde en markant bedre lyd end Samsung modellerne.

Da jeg kom hjem med det prøvede jeg at sammenligne med mit almindelige 32" fjernsyn i stuen - og det skal da ikke være nogen hemmelighed, at der var nogen forskel i 32"erens favør, men jeg synes trods alt at 22"erens lyd er godkendt.

De digitale kanaler kan i øvrigt uden problemer sorteres på Philips'en.

Jeg gav 2895,- for det hos Kvickly - samme pris som netbutikker tager for det. I Fona har de det også, men prisen er 4K!

mvh Kawi

Redigeret af kawi - 15-December-2009 kl. 21:18
Til top
mollekas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-November-2004
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2009 kl. 15:06
tak for svarene ... jeg vil tage ud og kigge på dem :)

/ Kasper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu