|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HHansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 09:24 |
Blev "tvunget" til at købe nyt kamera på ferien.... sådan er det jo når man ikke passer på *suk* Endte op med det nye Canon D10, godt tilfreds - men mangler en lille taske til det, der er lidt mere "diskret" end det neopren-hylster der følger med. Leder efter gode råd / ideer, der skal være plads til extra batteri. Vil nok prioriter et "blødt" hylster af nylon/ligende. Har kikket på nettet, men ikke rigtigt fundet noger der bare sagde "køb mig"........ så kan i hjælpe ? På forhånd tak |
|
Canon HF200
Canon D10 |
|
![]() |
|
Tingleff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Flyfreak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Dejligt kamera, bare syndt at man ikke kan bruge det 100 % manuelt!
Ved godt at det er en gammel tråd, men tænkte at andre der søger herinde måske kunne få nytte af min svar.
E-kamera har et Powershot D10 etui der er i samme farver som standartcoveret. Måske skulle man købe sig sådan en fætter (Syntes at D10 hurtigt får mange ridser)
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Er der nogen her der har prøvet at tage undervands-billeder med denne D-10 ?? Og hvordan blev de ??
|
|
|
|
![]() |
|
Flyfreak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Desværre nåede jeg ikke at købe den inden vi var i Sharm. Men jeg har taget undervandsbilleder af mennesker der svømmer - og de var helt fine...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |