recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv til sovekammeret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv til sovekammeret

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv til sovekammeret
    Sendt: 15-December-2009 kl. 22:08
Hey hey...

Skal bruge et nyt tv til soveværelset og har lige et par spørgsmål..

Jeg modtager kabel-tv fra Yousee så der skal være DVB-C mpeg-4 turner.. Derudover skal billedekvaliteten være rimelig acceptabel og min 32"..

Har engang hørt at Samsung tv ikke kan sortere i de digitale tv kanaler samt ingen favoritliste.. Gælder dette stadig..??? Har kigget på denne: http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le-32b530-4975p.html

Derudover har jeg også kigget på Sony's 32W5500 som kan købes for ca 4800,-..

Jeg hælder nok mere til Sony end Samsung generelt, dog synes jeg at 4800 er rimelig mange penge for et 32" (Især når denne kan købes for 4450,- : Panasonic TX-P37X10 ) og vil derfor høre jer om i har forslag til alternativer..

Som en helt anden udvej har jeg også overvejet at skifte mit Pana 42" PX-80 i stuen ud med et 50"  Full-HD og så flytte PX80'eren i soveværelset.
Så kunne jeg også få min skrækkelige Yousee-boks væk fra stuen, men synes ikk markedet for 50" lige pt. tiltaler mig når nu Pana snart er klar med næste generation...

Håber i vil komme med lidt råd og synspunkter...
Til top
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 23:31
jeg fik et sharp tv forærende i sidste måned. Jeg er meget overrasket over deres billedkvalitet. Jeg undersøgte det så nærmere og de skulle være nogle af de bedste til lcd i øjeblikket. Pioneers kuro lcd bruger sharp komponenter til deres panel. prøv at se et i virkeligheden. Kan stærkt anbefales

Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2009 kl. 15:51
Hov, kom lige til at se den Pana jeg linkede til er uden DVB-C..

Så den koster 4700 inkl lev med DVB-C..

Er der nogen som ved hvordan denne her er sammenlignet med Pana PX80...??? TX-P42U10E

Kunne være en mulighed til stuen og så få flyttet den fra stuen op i soveværelset...

Ang. Sharp, så synes jeg faktisk de er for dyre..

Redigeret af Dylmer - 16-December-2009 kl. 16:34
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2009 kl. 17:11

Valget er truffet... Venter og ser hvad panasonic kommer med til næste år...

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 09:31
lige en tilføjelse. fint du har valgt.

Samsung KAN favorit lister og kanal sortering, og den billige 32" B450 (fleggaard til 2880kr) er rost som et af de bedre LCD bedst til prisen.

der er nogle gamle A modeller og nogle lidt underlibe B53x modeller som ikke kan sortere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu