|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() Sendt: 06-December-2009 kl. 22:50 |
Nu har jeg forgæves søgt efter sådan en printer uden held.. Så vil spørge herinde på expert foruemt.. :)
Har søgt efter Canon Pixma IP4000 men den er udgået og ikke til at finde nogen steder? Hvad er alternativet?
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
![]() |
|
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Tak for lyn hurtig hjælp :) 699,- det var sgu ikke engang galt. Trode de var dyrer
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Canon har jeg brugt 4200, 4600 de skal hurtig have skiftet printerhoved, og det er dyrere end en ny printer, nu bruger jeg Canon Pixma MP970 Multifunktion, den har virket i 1år ca. bruger kopi patroner,da den skal have 7 stk, det bliver 150.- for alle, orginale koster 115.- stk
|
|
![]() |
|
![]() |
okay det lyder dyrt.. også selvom man kun skriver på skiver?
|
|
![]() |
|
![]() |
Canon Pixma MP970 lyder som en ok printer.. Hvis man kan få de printer petroner for 150,-
Kan man sætte printeren til at printe covers i rigtig størrelse så de passer lige ned i coveret.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor køber man de uorignale farver ? |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Tror ikke du kan få lige 970, de skiffter model, som Hother skifter hardware. men 980. er den samme
![]() Jeg køber osse hos billigmdien, mest fordi de osse handler med DVD-R og CD-R print bare skiver Redigeret af Darknezs - 07-December-2009 kl. 20:16 |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
jo, det ved jeg, men stadig dyrt, syntes jeg.
Der findes osse: http://www.nordic-ink.dk/ Noget større udvalg |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg kunne godt tænke mig at vide om ikke der findes en lille printer der ikke er lavet til andet end at printe på CD/DVD. Min næste printer bliver en A3 multifunktions, og den har ikke CD/DVD printer indbygget (det har min nuværende heller ikke). Men jeg kunne godt tænke mig en CD-printer. Forresten bruger jeg normalt inkclub når jeg køber blækpatroner.
Redigeret af Thorvald - 09-December-2009 kl. 09:30 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |