|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
champ001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 22-December-2009 kl. 09:18 |
Hejsa herinde
Jeg har efterhånden pænt mange DVD film, og går med tanken om at lave en database så jeg kan se oplysninger om filmene og forside osv. men programmet skal bruges til Mac, og der har jeg ikke fundet meget, har dog fundet en del som er Windows baseret.
Så håber at der er nogle som også kører Mac og kan hjælpe
Denis
|
|
www.denisfilipovic.com
Equipment: Samsung UE55JU6475 Sony BDP-S1200 Bose Cinemate 3.2.1 Pioneer XDJ-R1 (Øvepult) Mac Mini 2.5 i5, 16 GB Ram, SSD HDD |
|
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Hej Dennis,
Nu er det ikke et database-program, men jeg bruger www.onfilm.dk som site til det. Der kan du tilføje filmen, den henter info fra sitet, rate film osv. Derudover kan du eksportere din filmsamling til excel format...hvis du skal importere din liste i et andet program.
|
|
![]() |
|
champ001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Super takker for det, kan lige kigge på det, ja det er lige det jeg skal bruge, det ser nemt ud så det er lækkert at få styr på samlingen :)
|
|
www.denisfilipovic.com
Equipment: Samsung UE55JU6475 Sony BDP-S1200 Bose Cinemate 3.2.1 Pioneer XDJ-R1 (Øvepult) Mac Mini 2.5 i5, 16 GB Ram, SSD HDD |
|
![]() |
|
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Jeg kan anbefale MyMovies http://www.mymovies.dk/
Programmet laver både en lokal database og en på nettet. Sådan her ser min internet filmdatabase ud http://c.mymovies.dk/flashdk
|
|
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|
![]() |
|
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() |
er der et database program som fungere godt med Ipod Touch (3g)/Iphone
|
|
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Jeg bruger DVDpedia fra http://www.bruji.com/
Det kan bl.a. scanne stregkoden med iSight kameraet. @MVIN: Og det syncer med iPhone/iPod touch with OS 3.x or higher - se hjemmesiden Redigeret af Brixen - 14-Januar-2010 kl. 14:42 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
@Nikodk: DVDpedia kan søge i discshop.se og imdb, så jeg finder som regel filmene, men det var bedre hvis vi kunne få bruji til at inkludere en dansk side.
Jeg har set på deres forum at det er efterlyst, men måske skulle jeg selv plage på email også. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
@Nikodk: Jeg fik dette svar:
Hi Kurt, Thanks for your email. If you have some programming experience and a good Danish site in mind then you could write a plug-in yourself for DVDpedia. For more information about that, take a look at our plug-in page: http://www.bruji.com/plugins We're trying to limit new plug-ins that we write for the programs to sites that provide an API for developers since that makes the development and maintenance of the plug-in a lot easier and less time-consuming. So if you know of a good Danish site that provides an API for developers to work with, please let us know. Kind regards, Nora Så er der nogle danske sider der har en API, ellers må jeg selv prøve om jeg kan programmere. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |