|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
culrich ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 22-December-2009 kl. 11:38 |
Hejsa Alle, jeg har et Panasonic G10, som jeg er meget glad for, men der er ting der undre mig:
Kan man ikke tvingede den til at starte på en bestemt (signalkilde) HDMI indgang ved opstart? Den starter altid på TV, og husker derfor heller sidste signalkilde ved sluk
Syntes ikke der er en menu som giver mig denne mulighed, er der nogle kloge hoveder der kan komme med en løsning?
De bedste hilsner,
Christian
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Du skal ind i dens service menu. Men kender ikke desværre ikke den mulighed på en g10.
på min tidligere px80 lavede jeg det om, så den startede på hdmi
|
|
![]() |
|
Zarocq ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg ved ikke om det virker på en G10, men kig her:
http://hubpages.com/hub/Hotel-Mode-Panasonic-Televisions |
|
Mvh. Henrik
Sony KD65A1 - nVidia Shield - Denon AVR-2307 |
|
![]() |
|
culrich ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
For dælen da :-)
Tak Henrik, det virker perfekt!!! De bedste hilsner, Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |