recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med DENON DVD-1920 DVD ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med DENON DVD-1920 DVD ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med DENON DVD-1920 DVD ?
    Sendt: 23-Januar-2006 kl. 12:50
Hej

Overvejer stærkt at investere i ovenstående DVD-afspiller. Er der nogen herinde der har erfaringer med den?
Er i tilfredse med billede/lyd?
Sluger den alle typer brændte skiver - eller er den "picky"?
Virker DivX afspilning i praksis?
Hvordan er fjernbetjeningen - er den meget retningsfølsom (det hader jeg)?

Jeg kan forstå at man ikke har mulighed for "custom-set" af indstillinger, men den husker forhåbentlig hvad man sidst har stillet den til mht. billedindstillinger etc - eller hvad?

Mvh
Per

Til top
jannikmariager Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 11:55

 

Hej Per

 

Jeg har en sort Denon 1920 som jeg idag har sat til salg på Den Blå Avis, købt for 5-6 mdr siden til 1800 hvis det var noget ?

står som ny

mail mig på jannikmariager@hotmail.com hvis du er interesseret. sælger pga jeg har købt en dvdoptager med harddisk.

 

 

Jannik

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 12:17

Jeg købte den for ikke så længe siden. Du får meget for pengene.

"Er i tilfredse med billede/lyd?" : ja
"Sluger den alle typer brændte skiver - eller er den "picky"?": dvdr - intet problem, dvdr dl: uha uha - dem er den ikke altid glad for, specielt på andet lag.
"Virker DivX afspilning i praksis?": indtil videre har den spillet, hvad jeg har proppet i den.
"Hvordan er fjernbetjeningen - er den meget retningsfølsom": hva' forstår du ved retningsfølsom? Jeg peger altid på maskinen når jeg bruger en fjernbetjening og så virker den fint, men om jeg lige rammer den spot on skal jeg ikke kunne sige.

Til top
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Jeg købte den for ikke så længe siden. Du får meget for pengene.

"Er i tilfredse med billede/lyd?" : ja
"Sluger den alle typer brændte skiver - eller er den "picky"?": dvdr - intet problem, dvdr dl: uha uha - dem er den ikke altid glad for, specielt på andet lag.
"Virker DivX afspilning i praksis?": indtil videre har den spillet, hvad jeg har proppet i den.
"Hvordan er fjernbetjeningen - er den meget retningsfølsom": hva' forstår du ved retningsfølsom? Jeg peger altid på maskinen når jeg bruger en fjernbetjening og så virker den fint, men om jeg lige rammer den spot on skal jeg ikke kunne sige.



Hej Stampe

Tak for svaret.

Da der gik så længe inden nogen besvarede min forespørgsel, har jeg imellemtiden taget chancen og købt en.

Jeg er godt tilfreds med afspilleren indtil nu.
Jeg har dog ikke fået afprøvet alle ting endnu. Jeg har f.eks. ikke testet med dual-layer.
Jeg går udfra at det også har meget at gøre med hvilket medie/brænder man bruger. Måske er det bedre at bruge DVD +R DL?
Vender evt. tilbage her når jeg har gjort mig nogle erfaringer selv.

Mvh
Per Knudsen

Til top
Frenjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2006 kl. 15:22

Må jeg lige tilføje et spørgsmål:

Hvor meget larmer maskinen (mekanisk) ved søgen og normal afspilning fra DVD'er? Er der nogle pivelyde eller lignende som min Pioneer desværre lider af

Overvejer nemlig enten Denon-1720 eller NAD T524

Til top
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2006 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af Frenjon Frenjon skrev:

Må jeg lige tilføje et spørgsmål:

Hvor meget larmer maskinen (mekanisk) ved søgen og normal afspilning fra DVD'er? Er der nogle pivelyde eller lignende som min Pioneer desværre lider af

Overvejer nemlig enten Denon-1720 eller NAD T524



Jeg har ikke bemærket nogen mislyde ved afspilning, mener heller ikke den siger noget videre ved søgen. Om det er samme drev, der sidder i DENON-1720 ved jeg ikke.
Når skuffen kører ind og ud, kan det høres, men det er vist ikke usædvanlig i den prisklasse.

Mvh
Per Michael Knudsen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu