|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6250 |
![]() Sendt: 20-Februar-2006 kl. 18:15 |
Hej Hvilket mærke har den bedste tuner til analog/digital (Selector) modtagelse? Når jeg skal have et LCD-tv skal det stort set ikke bruges til DVD eller PC, så tuneren skal være så god som muligt Redigeret af jake51 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Det er nok svært at svare på, hvilket, der har den bedste tuner til analoge og digitale tv-signaler. Et bud kunne være JVC's LCD fjernsyn, der viser temmelig gode billeder fra tuneren. Jeg så et LT-32S60 med DR1, og var imponeret over billedet. Vi er igang med et fælleskøb på LT-37M60, der er en helt ny model, hvor også tuneren eller i hvert fald RF-støjreduktion er forbedret. Se her: Artikel.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
> Jake51. Nu ved jeg ikke hvor stor skærm du leder efter, men hvis den udelukkende skal bruges til TV kunne du jo også overveje en plasma, da disse ofte står ganske godt med selv et dårligt signal. Hvis jeg skal anbefale nogle modeller med godt billede fra tunere kunne det f.eks. være JVC LT-37S60, Philips 37PF9830 eller måske et LG, der ofte også står rigtig godt på tuneren. |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej Jake51, Det analoge er der allerede kommet bud på. Men Selectors signal skal man ikke tune ind på. Dels kunne man kun på de gamle med RF-modulator og med lyd i mono (ad den vej), dels er billedet langt bedre via SCART. Og uanset model er en Selector en glimrende modtager til 1 kr. om dagen i drift. (Kort 199,- pr. år, strøm lidt mindre) PS: Der er testoptagelser, man kan downloade, i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8386 Det er ikke en tv-tuner test, snarere en serie af "recorder-tuner og Selector-tests i forskellige optagekvaliteter". Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |