recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Tvix M-6500A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Tvix M-6500A

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tdj89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2009
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Tvix M-6500A
    Sendt: 25-December-2009 kl. 19:46
Købte sådan en til mig selv i julegave LOL

Efter lidt blod sved og tårer, fik jeg den til at virke og afspille mine video klip osv på mine computere rundt omkring i hjemmet.

Har dog et par ting jeg stadig gerne vil have den til.

Jeg har installeret programmet Tvixnetshare som følger med. Og den mappe som den laver, kan jeg ligge ting ind i, som den efterfølgene kan afspille.

Nu vil jeg bare gerne lave en mappe på min externe harddisk som er sat til min computer, og lægge ting der i, som den så skal kunne afspille.

Det jeg selv har prøvet er at lave en mappe på den externe harddisk, som jeg fx kalder tvix. Så lægger jeg nogle filer der i. Og derefter deler jeg den på netværket. Derefter tænder jeg så Tvixen, og får den til at finde network disk 3, og giver den så computerens ip adresse, og samme navn som mappen har på computeren.
Men den finder intet i mappen?
Hvad gør jeg forkert?

Til top
Gent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 17:39
Tillykke med julegaven Big smile

Nu er det noget siden jeg har leget med min 6500 ... så måske er jeg for rusten, men nu ingen andre har skrevet, såe (here goes).

Prøv at ligge det eksterne drev/share ind i Tvixnetshare (f.eks. som: E:\film) - så tror jeg det vil spille Smile 

PS: Hvis du ikke allerede har gjort det, så tag et kig på:  TViXiE http://www.tvixie.com/ - fed add-on

EDIT: rettede smiley'er

Redigeret af Gent - 29-December-2009 kl. 17:42
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu