JesperLund skrev:
tobiasl skrev:
hvordan får man den så til af lage vær med det for de kan fint ses med SMB
|
Du kan ikke få PCH til at vise symlinks, medmindre Syabas laver ændringer i firmware.
SMB/CIFS fungerer på en anden måde end NFS. SMB/CIFS kender ikke til symlinks, så de bliver oversat på serveren, mens symlinks over NFS sendes videres til klienten som symlinks.
|
ok øv lidt noget møj, har kunne læse du kender en del til linux
det ka være du kener en anden måde man kan snyde den på er fordi jeg deler mine film på computer med MLMJ film juckbox og bruger windows nu.
men vile gerne væk fra det da jeg ikke kan se iden i af have så tung system til det men problmet er af filmne skal være under same stig i windows kan man lave dynamske HDD så man kan dele HDD D: så det er sådan he D:\DVD\E\DVD hvor E er en anden HDD, har kiget på unraid men der viker NFS ikke lige så lidt så vidt jeg har kune se skule dog kome i en ny version
har så kiget på freenas vis du kender det men der blive alle HDD mounet under /MNT/ og under NFS kan man ikke dele MNT så den deler alle HDD :-( og vil ikke køre raid da jeg ikke orker det vis jeg mester mine data og skal til af lige alle filmen ind igen har også kiget på ZFS men der kan man ikke tilføje HDD til poolen når den er lavt gåber ikke det er få forvierne hvad jeg mener