|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ErikP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 10-Juni-2009 kl. 18:03 |
Hejsa Er det pengene vær? Set til 3699kr i elgiganten. http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000v7ogSqPL?ProductID=eF XD4QFH5mAAAAEgisZYUqPm&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY Forslag modtages gerne, men det skal være 32" På forhånd tak Erik
|
|
![]() |
|
abismal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hejsa Erik
Jeg har et 32'' Panasonic til salg, købt for 13000kr forrige år. Taber mega meget ved at sælge det, MEN pga. private årsager er mig og kæresten nødt til at "splitte" købet. :( er ellers svært tilfreds med tv'et Det er ovenud god billedkvalitet og meget anmelderrost fjernsyn. Jeg har det til salg for 3200kr - Du siger bare til hvis du er interesseret Mvh Rasmus -desuden er jeg overbevist om at dette Panasonic er bedre end dét samsung du linker til :) Redigeret af abismal - 10-Juni-2009 kl. 19:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Rasmus Hvilke model er det? Har du en kvittering? /Erik |
|
![]() |
|
abismal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej Erik
Der er tale om Panasonic TX-32LXD700F, kan se det står til 8800kr på hifipriser nu http://www.getmore.dk/FreeTextSearch/lxd700.html TV'et er meget pænere i virkeligheden end på det lille billede på hifipriser, har nogle IRL billeder, hvis du er interesseret. Desuden kan du få du en selector (nypris 850kr) med i prisen, til digitalt fjernsyn Jep jeg har kvittering :) Mvh Peter Redigeret af abismal - 11-Juni-2009 kl. 13:56 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Hvis det ikke må koste mere, er det et fint bud. Imponerende, at man både får Mpeg-4 og Dvb-c, til dén pris. Men fabriksindstillinger er ikke gode, og hvis du vil opnå et hæderligt billede, kræver det en relativ grundig kalibrering, f.eks. med en DVE. PS: Måske skulle du kigge nærmere på det Panasonic. Redigeret af vasif - 11-Juni-2009 kl. 14:41 |
|
![]() |
|
![]() |
Når du snakker DVE. Er f.eks det her http://www.cinemagic.dk/shop/digital-video-essentials-391p.h tml noget som kan bruges?
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Ja, det er den jeg refererer til. Prisen på 289 Kr er dog latterlig høj. Kan købes meget billigere på, nettet, evt Amazon, eller 200 Kr i Hifiklubben. Har selv benyttet mig af den, og det er klart den billigste og bedste måde at optimere billedet på. Hvis gøres korrekt, kan man opnå meget synlige forbedringer, men vær opmærksom på, at det kræver tid, tålmodighed, og et godt øje, hvis man vil have det bedste ud af den, og ikke mindst gode engelsk-kundskaber, men det er arbejdet værd. Samtidig er DVE spækket med nyttige oplysninger omkring alt fra billede til lyd. Redigeret af vasif - 11-Juni-2009 kl. 15:48 |
|
![]() |
|
Tved ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Tved ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
se pm Tved :c) har li været på ferie, så har ik været så aktiv mht. salg
|
|
![]() |
|
Jakob L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hejsa Rasmus.. Jeg er ligeledes interesseret i dit tv, hvis du ikke sælger til de som har henvendt sig før mig. Mvh. Jakob |
|
![]() |
|
magnustn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-December-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Er det solgt? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |