|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() Sendt: 28-December-2009 kl. 22:22 |
Hej
Skal have mere smæk på mit trådløse netværk. Har nu en d-link dl-524 G. Hvad med noget N standard? Min pc har b/g wlan. Jeg har et modem el router fra telenor som det skal forbindes til. Er der en extender el accesspoint som kunne være god?
Nogen foreslag??
Tak på forhånd
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Jeg ved ikke om det er en hjælp, men jeg har set på dette: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=249792&q=Edimax+EW-7206APg&sp=all
Jeg har Zyxel P335WT og har samme problem, som dig, så måske der er en der kan hjælpe os begge ved at svare på om dette er løsningen for os?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg har en Linksys wrt610 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=465830 jeg oplevede at rækkevidden på mit trådløse blev noget bedre efter jeg fik den. Den er dyrere men den har gigalan på ledningssiden, også kan den også fungere som en simpel medieserver for en usbharddisk direkte tilsluttet, understøtter også ddns
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
Hvad er det helt præcist i gerne vil have? (joern og highway!)
Jeg kan godt forstå den med "mere hastighed" men til hvad? hvis det er for at surfe hurtigere ppå internettet, så kan det jo være ligegyldigt, da det er sjældent folk (endnu i hvert fald) har over 50mbit internet forbindelser. Hvs det er for at få mere saft igennem når man skal hente filer fra andre maskiner i netværket - så skl man lige gøre sig klart at der er rigtigt mange forhold der spiller ind for at få en bedre forbindelse. En af de helt store syndere er desværre selve bygningen man er i, og indholdet af glas, planter, beton og alt muligt. Desuden skal alle enheder være afstemt til det, ellers opnår man ikke bedre hastigheder. (og så synes jeg jeg for noget tid siden læste at netværket skal være AES krypteret og ikke tkip, som normalt ikke er den mest sikre løsning.) Desuden skal både netkort i maskinerne og routeren/AP helst matche - vi har stadig mange produkter på markedet som ikke er helt N-cert, men N-draft, og så kan man risikere at forskellige fabrikater ikke kan snakke sammen. Så med andre ord - det er ikke helt så let som det lyder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |