|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() Sendt: 29-December-2009 kl. 20:41 |
For jer der ikke kender sitet http://www.demo-world.eu/trailers/high-definition-trailers.php
kan jeg anbefale HD-trailere fra bl.a. Pioneer, Panasonic, Sony, Samsung, Sharp m.fl. Hent dem, se dem på computeren eller brænd til en disk og nyd de mange flotte, stemningsfulde billeder på HD-skærmen. ![]() Man kommer vidt omkring og ser mange forskellige steder i verden. En PS3 skulle umiddelbart kunne afspille de udpakkede m2ts-filer, men skal de ses på blu-ray afspiller, skal man fremstille en blu-ray disk eller en AVCHD disk. Jeg har hentet en del af trailerne og ser dem med stor fornøjelse på min 500M. ![]() Redigeret af VC10 - 30-December-2009 kl. 10:56 |
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Takker Fed Side
![]() |
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
Tak, fed side
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |