recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken trådløs extender el accesspoint??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilken trådløs extender el accesspoint??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Direkte link til dette indlæg Emne: hvilken trådløs extender el accesspoint??
    Sendt: 28-December-2009 kl. 22:22
Hej

Skal have mere smæk på mit trådløse netværk. Har nu en d-link dl-524 G. Hvad med noget N standard? Min pc har b/g wlan. Jeg har et modem el router fra telenor som det skal forbindes til. Er der en extender el accesspoint som kunne være god?

Nogen foreslag??

Tak på forhånd
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 23:39
Jeg ved ikke om det er en hjælp, men jeg har set på dette: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=249792&q=Edimax+EW-7206APg&sp=all

Jeg har Zyxel P335WT og har samme problem, som dig, så måske der er en der kan hjælpe os begge ved at svare på om dette er løsningen for os?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 11:26

Jeg har en Linksys wrt610 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=465830 jeg oplevede at rækkevidden på mit trådløse blev noget bedre efter jeg fik den.

Den er dyrere men den har gigalan på ledningssiden, også kan den også fungere som en simpel medieserver for en usbharddisk direkte tilsluttet, understøtter også ddns
Mvh

René
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 17:41
Hvad er det helt præcist i gerne vil have? (joern og highway!)
Jeg kan godt forstå den med "mere hastighed" men til hvad? hvis det er for at surfe hurtigere ppå internettet, så kan det jo være ligegyldigt, da det er sjældent folk (endnu i hvert fald) har over 50mbit internet forbindelser.
Hvs det er for at få mere saft igennem når man skal hente filer fra andre maskiner i netværket - så skl man lige gøre sig klart at der er rigtigt mange forhold der spiller ind for at få en bedre forbindelse. En af de helt store syndere er desværre selve bygningen man er i, og indholdet af glas, planter, beton og alt muligt. Desuden skal alle enheder være afstemt til det, ellers opnår man ikke bedre hastigheder. (og så synes jeg jeg for noget tid siden læste at netværket skal være AES krypteret og ikke tkip, som normalt ikke er den mest sikre løsning.) Desuden skal både netkort i maskinerne og routeren/AP helst matche - vi har stadig mange produkter på markedet som ikke er helt N-cert, men N-draft, og så kan man risikere at forskellige fabrikater ikke kan snakke sammen.
Så med andre ord - det er ikke helt så let som det lyder.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu