|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuskrogh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2009 Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 01-Januar-2010 kl. 14:51 |
jeg har set på to bærbare som jeg syntes, ser gode ud. jeg har set på
følgende: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2985 Nogen der kender noget til dem? Har hørt om
problemer med dem? Erfaringer? På forhånd tak. Redigeret af rasmuskrogh - 03-Januar-2010 kl. 10:34 |
|
![]() |
|
rasmuskrogh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2009 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
ingen med erfaring?
|
|
![]() |
|
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Hej rasmuskrogh.
Jeg har da så rigelig med erfarring med SONY Vaio, så du skal lige vide fgl.: Under 1. ste grundinstallering "blue screen crasher" den og jeg prøver at holde den kørende uden at gøre andet end montere med Norton antivirus og Office 2007 (alle købe i DK butik). Efter 14 dage må den på værksted 1. ste gang. Modtager den 3 uger efter med beskeden "at nu virker den efter Sony's standard". Tak for kaffe. Problemerne gentager sig. Jeg gentager, GENTAGER sig! Og afsted til reparation for 2. gang. Og sådan bliver det ved indtil der er gået et 1/2 års tid og jeg får den tilbage for 4. gang (jeg er et venligt og tålmodigt menneske), jeg får der af vide at man blot geninstallere den og INTET reparerer på den. Nu er det sådan at nå en PC "blue screen crasher", så får du mulighed for at finde fejlkilden på de fejlkoder den aflevere efterfølgende. Meget nemt. Det ved Sony så bare intet om! Hvis du tør tage chancen og regner med at Varioen vil holde din levetid ud, så spild bare dine penge på den. Du vil så også opleve en total mangel på service på den! De vil MEGET gerne hjælpe dig, men evnen er bare ikke til stede. Jeg fik mine penge tilbage tilbage, med knivskarpe referencer til købeloven og et løfte om et sagsanlæg! Jeg er i dag den lykkelige ejer af en Apple Macbook Pro og har ikke set tilbage siden! Alt andet end SONY. Bare fordi de har succes med deres Playstation, betyder det jo ikke at de kan finde ud af andet, vel? Hilsen fra Simba
|
|
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |