recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame DVD fra ReadyNAS til PS3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreame DVD fra ReadyNAS til PS3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Emne: Streame DVD fra ReadyNAS til PS3?
    Sendt: 03-Januar-2010 kl. 01:02
Jeg er netop blevet den glade ejer af en Netgear ReadyNAS NV+ med 4 x 1,5 TB harddiske, så jeg ville gerne lægge al min musik og DVD samling over på den. Jeg troede det var enkelt at streame DVD'er til min PS3, men det har jeg indtil videre ikke fået til at fungere.

Jeg bruger AnyDVD til at rippe DVD'erne i den originale filstruktur. Når jeg vil afspille på PS3'eren, går jeg ind under video, vælger min NAS, der har DLNA enablet og vælger Video_TS filen. Så får jeg noget intro, men ingen film.

Jeg har kigget lidt på diverse fora, men har mest fundet gamle beskeder fra 2007.

Nogen der har erfaringer med at streame DVD'er til PS3 hvor det fungerer? Jeg er ikke interesseret i at rekomprimere til MPEG4 eller andet. Jeg vil gerne have den originale DVD, incl. alt ekstramateriale osv.

Hans Henrik
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 01:31
Det er såmænd meget enkelt

Streaming af DVD strukturer er ganske enkelt ikke muligt på en PS3 - det understøttes ikke.
Hverken af selve PS3'en eller af DLNA protokollen som du benytter til at streame over.

Du er enten nødt til at konvertere til noget andet - eller købe en anden media afspiller der understøtter streaming af DVD hvis det specifikt er dette du ønsker.

Beklager
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2006
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 12:55
Nå okay - det var jo bare ærgeligt. Så kan det være jeg skal investere i en Popcorn Hour i stedet. Den må vel kunne det (C-200)
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 12:58
Hvis du kan undvære de der overflødige menuer, kan du bruge dvdfab til at lave dem om.

Den har en preinstilling til PS3.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu