|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() Sendt: 03-Januar-2010 kl. 17:58 |
Hey
![]() Købte for knap 14 dage siden en SC-LX72 og en BDP-LX52 igennem fælleskøbet her på siden
![]() Men nu har jeg fået problemer med blu-ray'en, hvergang jeg smider en skive i den skriver den "no disc" jeg har prøvet med flere forskellige blu-ray og dvd film ingen af dem virker...... den virkede ellers fint i aftes... noger der har prøvet noget lignende eller har en løsning?
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() Prøv i første omgang at tage spændingen helt fra afspilleren og sæt den til igen efter et par minutter.
Virker det første ikke, så kan du prøve at resete afspilleren, når det er gjort, så download via nettet, den nye firmware der er tilgængelig på www.pioneer.dk - kig under "Support" m.v., så finder du frem til den nye firmware på siden.
Hvis ikke har din afspiller på nettet, så skal du downloade den nye firmware til din PC, og derefter brænde en CD, som du indlæser i din afspiller
![]() Virker det ikke, så er der ikke andet end at tage kontakt til Sparshop, som nok skal give dig en hjælpende hånd. Men for mig lyder det som om at den er helt gal - desværre ![]() Redigeret af Hother - 03-Januar-2010 kl. 18:15 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() |
Er også bange for at den er hel gal
![]() Har nemlig prøvet at resette den, den er på nettet og har allerede nyeste firmware
![]() Må bare ha' fat på sparshop i morgen håbe på en hurtig løsning, de var i hvert fald flinke og hurtige til at sende tingene i første omgang.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Uha, det lyder som "worst case scenario". Godt den er købt hos Sparshop.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |