recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til gamer TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til gamer TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bredtoft Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til gamer TV
    Sendt: 03-Januar-2010 kl. 02:53
Jeg er på markedet efter et TV til min Xbox 360
Vil gerne ha noget til omkring 3500 eller under, og skærm størrelse er underordnet
Min Xbox er første generation, hvis det gør nogen forskel Smile
Og så må tv'et meget gerne ha' Mpeg4.

Alt input om både valg, opsætning og sådan set, ja alt jeg bør vide er meget velkommen

Hilsen René
Critical Biatch
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 14:30
For 3500 Kr. vil du højest kunne få et 32" Tv, alt andet i en større størrelse til de penge kan næsten kun være skrammel.

Det er vigtigt at finde den rette størrelse, da det bestemt ikke er uden betydning, så hvad er siddeafstand fra Tv?

For 4500-5000 Kr. kan du få rigtig gode 42" skærme, som f.eks. Panasonic X10, som ikke bare er 10" større end 32", men også en del bedre end hvad du vil kunne få for 3500 Kr. i 32".

Hvis det ikke må koste mere end de 3500 Kr eller deromkring er det f.eks. Samsung LE32B455 eller den lidt dyrere LE32B535. Begge klarer sig fint til spil, og kan anbefales herfra. Ellers er der Philips 32PFL5604H, som læner sig op af de øvrige skærme, men efter min mening med et lidt for pompøst billede, hvor Samsung kan vise fine billeder med de rette indstillinger.

Til top
Bredtoft Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 18:46
Jeg har lige været ude og købe et Phillips 32PFL5404H da det var på tilbud til 300.
Men det er 30 dages retur ret, så nu vil jeg lige afprøve det og se om det er noget.
Eller har jeg kigget meget på de to Samsung tv du anbefalede.

Tak for hjælpen. :)
Critical Biatch
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu