recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - misledende ord i "QUIZ X"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmisledende ord i "QUIZ X"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: misledende ord i "QUIZ X"
    Sendt: 03-Januar-2010 kl. 22:57
I 2009, falder spørgsmålet på at vi fik et tv over 30" og var under 10mm i dybde på markedet.
Det burde jo så et nej men her betyder "markedet" altså så i protype, det har quiz jo vist os.

i 2010 Quiz går samme ordvalg igen flere gange.. Det er rigtig farligt at bruge Marked når man taler prototyper eller butiksvare.

Får vi et 3DTV på markedet?   hva... det har vi jo allerede... hvilken 3DTV teknologi tænkes her på? med briller , eller uden briller? og hvilket marked?
Vi har skærme med HDMI v1.4 indgang og 120hz teknologi'r. vi har projektors som virker med det idag? eller er det et 3DTV uden briller?
Det er ihvertfald ikke sammenhængende med en 3D PS3, som også nævnes.. altså totalt uklart hvilken teknologi her snakkes om...
Får vi et OLED tv over 30" på Markedet herhjemme? Hvem skulle udgive det? B&O? eller igen altså en prototype eller menes "marked herhjemme" nu altså i butikkerne?

Der bør være lidt mere seriøsitet i spørgsmålene og ikke overlade tilfældigheder i ordvalg til at afgøre om det var ment A eller B. Det skal ikke kunne drages tvivl om spørgsmålet.

Redigeret af pendec - 03-Januar-2010 kl. 22:59
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 23:04
når man tænker lidt over det, så bør QUIZ 2010 trækkes tilbage og startes påny med rettelser af spørgsmål..

For hvem ved måske er det slet ikke 2 beboere i Nakskov som vandt årets QUIZ 2009, for vi fik jo ikke noget tv i butikkerne i 2009 som var over 30" og 10mm dyb Wink

Redigeret af pendec - 03-Januar-2010 kl. 23:05
Til top
Newliving Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-December-2007
Sted: Denmark
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 23:15
Det er jo udelukkende en "for sjov" quiz efter min mening.

Hvis jeg vinder er jeg da bare glad og hvis ikke så går verden ikke under for mig af den grund :)

Synes bestemt ikke quizzen skal trækkes tilbage, pjat efter min mening!

LG 55LF630V // Panasonic MP-BD77 // Denon AVR 2309 // DALI Concept 6 // DALI Concept 2 // DALI Concept Center
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 23:55
Jeg er enig i, at spørgsmålene ikke har klare kriterier for opfyldelse. Det er noget rod, og det kunne sagtens have været gjort bedre.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2010 kl. 00:28
Oprindeligt skrevet af Newliving Newliving skrev:

Det er jo udelukkende en "for sjov" quiz efter min mening.

når der sættes "penge" på spil, så er det vel ikke bare for sjov?

ja, jeg syntes det er sjovt at svare, problemet er så når jeg finder mit svar afvist året efter, fordi nogen for sjov egentlig mente en ting, og fik os til at tænke på noget andet.

så bliver det jo overladt til tilfældigheder, hvem som gættede korrekt, og ikke efter om de havde ret i deres svar.

værst er at der sidder 2 personer i Nakskov, som måske slet ikke har fået et gavekort nu.. Er det sjovt?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu