|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
reckless ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 04-Januar-2010 kl. 22:01 |
Hej
Jeg vil gerne købe en Tratec MSB-10/65 returvejsforstærker, men jeg kan ikke umiddelbart finde nogen netbutikker, der forhandler disse. Jeg ved, at Yousee sælger den til 995,-, men jeg kunne godt tænke mig at undersøge alternativer. Nogen bud? På forhånd tak! /Michael
|
|
Michael
|
|
![]() |
|
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
nogen speciel grund til at det lige skal være den? mener du kan få andet og bedre løsninger ude i byen.. kig evt her evt spørg dem
Iøvrigt mener jeg ikke at yousee selv sælger den mere (gammel) et kig på yousee.dk, viser de har en til 595,- Comega pop.. |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
|
reckless ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Tak for svar... Jeg har selv netop købt omtalte Tratec-forstærker og er meget tilfreds med den. Jeg købte den af en tekniker fra Dansk Kabel-TV, som solgte den for YouSee, for ca. 2 måneder siden. Jeg skal nu hjælpe en bekendt med at lave en lignende installation i hans hus, og da jeg selv har gode erfaringer med Tratec'en (totalt "plug'n'play" - ingen justeringer), synes jeg det var nærliggende at prøve den igen. Alternative forslag modtages dog med glæde.
![]() Redigeret af reckless - 05-Januar-2010 kl. 14:50 |
|
Michael
|
|
![]() |
|
clausjul ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Den forstærker har jeg problemer med visse kanaler på min Yousee Plus - hvor der hakkes/pixeles. Når jeg kører udenom forstærkeren, så virker det hele fint. Oplever i det samme?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa..
Nej - jeg har også YouSee Plus, og det fungerer helt problemfrit. Jeg foreslår, at du kontakter YouSee mhp. fejlsøgning.
/Michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |