recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Tratec MSB-10/65
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Tratec MSB-10/65

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
reckless Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Tratec MSB-10/65
    Sendt: 04-Januar-2010 kl. 22:01
Hej

Jeg vil gerne købe en Tratec MSB-10/65 returvejsforstærker, men jeg kan ikke umiddelbart finde nogen netbutikker, der forhandler disse. Jeg ved, at Yousee sælger den til 995,-, men jeg kunne godt tænke mig at undersøge alternativer. Nogen bud?

På forhånd tak!

/Michael
Michael
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2005
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 11:18
nogen speciel grund til at det lige skal være den? mener du kan få andet og bedre løsninger ude i byen.. kig evt her  evt spørg dem

Iøvrigt mener jeg ikke at yousee selv sælger den mere (gammel) et kig på yousee.dk, viser de har en til 595,- Comega pop..
Mvh

Think-T-wice
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 14:50
Tak for svar... Jeg har selv netop købt omtalte Tratec-forstærker og er meget tilfreds med den. Jeg købte den af en tekniker fra Dansk Kabel-TV, som solgte den for YouSee, for ca. 2 måneder siden. Jeg skal nu hjælpe en bekendt med at lave en lignende installation i hans hus, og da jeg selv har gode erfaringer med Tratec'en (totalt "plug'n'play" - ingen justeringer), synes jeg det var nærliggende at prøve den igen. Alternative forslag modtages dog med glæde. Smile

Redigeret af reckless - 05-Januar-2010 kl. 14:50
Michael
Til top
clausjul Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2005
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 14:02
Den forstærker har jeg problemer med visse kanaler på min Yousee Plus - hvor der hakkes/pixeles. Når jeg kører udenom forstærkeren, så virker det hele fint. Oplever i det samme?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af clausjul clausjul skrev:

Den forstærker har jeg problemer med visse kanaler på min Yousee Plus - hvor der hakkes/pixeles. Når jeg kører udenom forstærkeren, så virker det hele fint. Oplever i det samme?

Hejsa..

Nej - jeg har også YouSee Plus, og det fungerer helt problemfrit. Jeg foreslår, at du kontakter YouSee mhp. fejlsøgning.

/Michael
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu