|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JAJE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 05-Januar-2010 kl. 15:52 |
Min kæreste vil gerne studere, og jeg vil gerne se tv, og for ikke at forstyrre hende har jeg fået et par hovedtelefoner i julegave.
Men....
Hvordan får jeg lyden ud af dette tv? Det har mærkeligt nok ingen phono-udgange på bagsiden, ej eller et jackstik til hovedtelefoner, det eneste der er af udgange er en digital optisk udgang, men den kan jeg jo ikke tilslutte hovedtelefoner til.
På forhånd tak Redigeret af JAJE - 05-Januar-2010 kl. 15:56 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
på LG sidder udgange på venste side af dit TV. Jeg har en på mit PQ6000 .
Modellen er jo den mindste i serien, måske er den bare ikke en del af det.
Hvis du ikke i menu, kan skrue op og ned for lyd-udgang til headset, så er muligheden der ikke.
ps: går ud fra du mener 32LH2000 og ikke LG2000 .
Redigeret af pendec - 05-Januar-2010 kl. 17:23 |
|
![]() |
|
JAJE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Der er desværre ingen jackudgang, hverken på siden af TV'et eller bagpå. Og mit TV er et LG2000, ikke LH, købt i Elgiganten for ca. 1½ år siden. http://www.lge.com/uk/support/product/support-product-profile.jsp?customerModelCode=32LG2000&initialTab=documents&targetPage=support-product-profile
Det er dog utroligt at der kun er den digitale udgang, alle tv jeg tidligere har set har haft phono-udgange bagpå, og som regel også et jackstik i siden eller på fronten. Træls ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |