|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikker1448 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 05-Januar-2010 kl. 12:41 |
Hejsa.
Jeg har været lidt på udkig efter boxen med alle tre Pirates of the Caribbean på Bluray. Jeg har fundet følgende box og prisen er fin: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0017QMXLA/ref=s9_sima_gw_s0_p74_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0X2G4BFHRV91T7DM5BTF&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294 Men der står at der kun er engelske, tyske og italienske tekster på. Kan det virkeligt være rigtigt? Kender i til nogle der sælger boksen med danske tekster? Cheers... |
|
![]() |
|
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Altså, Play sælger jo nok samme æske som Amazon.co.uk gør, så mon ikke der også er dansk tekst på den boks mikker1448 linker til?
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
Ifgl listen her på recordere http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71915&PN=1&title=bluray-tekst-filmoplysning er der kun DK tekst på POTC 3 , desværre , jeg mangler nemlig også den box
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
JanSmidt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
I skal passe på med at købe fra Play.com. Det er et firma som er registreret i Jersey - en af de britiske kanaløer, så I risikerer at skulle betale told. Jeg har 2 gange måttet afvise forsendelser da tolden beløber sig til samme beløb som jeg allerede havde betalt, og jeg fik kun den ene refunderet.
![]() |
|
Smidt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |