|
B&O Bærbar |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
akjosko1
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
Emne: B&O Bærbar Sendt: 06-Januar-2010 kl. 13:24 |
|
Her er den nye B&O bærbar der er kommet til i samarbejde med Asus
Alt taget i betragtning så er den ikke så dyr igen. En Apple 17" koster eks. 17.499 kr. Men nu skal vi jo oss først lige se den danske pris når den rammer butikkerne ;)
|
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 13:50 | |
Har du læst kommentarerne? det er vist ikke rigtigt:
Clemen G:At EB lefler med sandheden
(igen) giver både Asus og B&O ufattelig meget gratis reklame, men
sørgeligt at EB's journalister enten ikke kan, eller ikke evner at
sætte sig ind i tingene inde de publicerer 'nyheden'.. det er
forkasteligt. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 14:46 | |
nej nej nej det er hvis en om´er
|
||
akjosko1
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 15:39 | |
Nej fik ikke lige læst kommentaren. Fik den egentlig bare tilsendt af en ven og læste det lige hurtigt, hvorpå linket blev smidt herop...
Personligt kan jeg ikke bestemme om den er tudegrim eller det helt modsatte. Men en ting er sikker, jeg skal lige kigge lidt på den når den kommer i butikkerne, så er det også nemmere at se hvordan den egentlig ser ud.
|
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
MoTiNI
Super bruger Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 16:04 | |
Grim ved jeg ikke om den er, men sommetider hjælper det at se et produkt live isteden for på et foto. Jeg har før set er foto og sagt at, den er grim, men da jeg så har se det i forretningen syntes det oftes at have en positiv effekt på én. |
||
akjosko1
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 16:08 | |
Pricæs
|
||
|
||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 17:01 | |
Synes den er fed!
I rent udseende, synes jeg den er federe end Apple macbook pro, men macbook pro er bare SÅ nice i virkeligheden. Men designet er på rette vej! |
||
MoTiNI
Super bruger Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 19:12 | |
Den kan squ være lige så køn som alle andre bærbar på markedet. Men hvis man syntes at ting ikke skal udvækle sig og stadig ligne en 1. gen bærbar, ja så er den helt uden for nummer.
Men hvis man lige tænker på David Lewis der har designet dyret så kan det ikke komme bag på nogle at den ser sådan ud. Denne Asus computer og Bang & Olugsen BV8 serien er skabt fra samme skuffe, de 2 produkter henvender sig til en gruppe mennesker som vil have noget der er anderledes. |
||
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:02 | |
Det mest interessante er jo om der er god lyd i den, det er jo nok derfor designet er som det er, for at få plads til gode højtalere.
|
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
act_dk
Bruger Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:20 | |
Hvorfor nu så nedladende? Mon ikke Emilos ser den i reference til andre bærbare? - hvor lyden mildest talt sjældent er god!
En 17" har da aldrig været meningen skulle slæbes rundt. Den er et mobilt alternativ til en stationær.. Synes det er et fint produkt og bliver spændende at se om der er et marked for det, omend jeg har min tvivl.. |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:35 | |
Et positivt pust, på et ellers ligegyldig og kedelig grå bærbar marked...
M.v.h.
|
||
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:37 | |
trist og en skam at ICEPOWER har smækket Bang & Olufsen navnet på da den intet har med den virksomhed i struer at gøre.
må jo være lige som samsungs telefoner den får sådan et POWERED BY ICEPOWER-Bang&olufsen.
bare MEGA Dårlig branding. tror da ikke struer gutterne er for glade for at navnet sidder på sådan en.
David Lewis kører jo også sin egen forretning så han må jo fint lave sine egne designs, men ja han vil da altid blive sat sammen med B&O
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |