|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() Sendt: 06-Januar-2010 kl. 09:27 |
Hej
Overvejer at købe en Wii til ungerne. Men så vidt jeg har forstået er det stadig version 1 der sælges er det ikke (i modsætning til fx. Playstation 3).
Har spillet lidt hos en kammerat og grafikken er jo ikke imponerende i hvertfald ikke i den der basis spil golf, bowling etc.
Inden jeg går ud og køber ville jeg lige høre om der mon snart er en ny version på vej da den nuværende vist har været der et stykke tid???
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
tror personligt ikke på vi ser en før i 2011/2012, og så er det jo først i Japan, og så går der 6-8 måneder efter den lancering..
Så når der ikke er nogen i Japan nu, så skal du nok udskyde planerne 12-16 måneder, hvis du kan det? |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Der har været snak om en Wii HD, men eh.. De har solgt 50 millioner Wii konsoller, hvorfor skulle disse bare pludselig få fingeren efter et par år? Den sælger jo stadigvæk psyko godt, så jeg tror personligt ikke at der kommer nogen Wii HD. Køber man en Wii er det bestemt ikke pga. grafikken, men underholdningen.
Og de "opdateringer" der er kommet til Playstation, er indmad og HDD der er blevet forbedret, men ikke selve grafikken. |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
OK tak for svar. Sku bare være sikker på der ikke var en lige på trapperne !
Så jeg vil gå i købe-mode.
Nogen der ved hvor man kan købe til god pris (og med chip som jeg har hørt jeg bør)?
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg aner intet om chip, men en hvid Wii kan vel købes for ned til 1400kr? De nye sorte er dyrere, både konsolmæssigt samt udstyrsmæssigt (som joystick)
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Du behøver ingen chip - SoftMod den i stedet for.
Det er en af grundene til at jeg tror at der er begyndt at komme rygter. Nintendo kan ikke gøre det store for at forhindre chip/SoftMod med den nuværende Wii, derfor er de vel i gang med en ny.
Prisen started ved kr. 1.329,- http://www.spilpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=253334&q=&sp=
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
You lost me there ! Så jeg blver nødt til at udstille min uvidenhed.....
Softmod ?
Softmod vs. Chip ?
Jeg kan mærke der er basis for at lære noget nyt her
![]() Kan du forklare?
|
|
![]() |
|
![]() |
Aha
Er backup spil = kopispil 0 downloadede spil ?? Eller ? Redigeret af Steen2000 - 06-Januar-2010 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Det er vel derfor du vil have en chip i ??
Du kan sev gøre det - det tager ikke lang tid : http://wiinyt.dk/forum/comments.php?DiscussionID=1877
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Softmod er lidt mere besværligt, hvis det eks. er børn/kone der skal starte spil op.
Chip, her fungere alt som normalt, udover du kan bruge kopier af dine spil i stedet for originale
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |