recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilbud hos Calle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettilbud hos Calle

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
holstebroer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: tilbud hos Calle
    Sendt: 25-Februar-2006 kl. 22:46

Fik deres reklameavis i dag og besluttede at tage til Tyskland da det ligner et godt køb. 50 stk Fuji DVD +/- R 8x til DKK 109,95. Stor skuffelse da jeg stod i Süderlügum og de ikke havde modtaget nogen endnu, og heller ikke i Aventoft. Var trods alt kørt helt fra Esbjerg. Ekspedienten beklagede meget, men efter at jeg havde spurgt om ikke de havde nogen i Harrislee ringede han dertil og efter lang tids venten kom han tilbage og sagde at det havde de. Jeg kørte dertil og dennegang ikke forgæves. Købte 2 cakeboxes? og håber at kvaliteten er i orden. Hvis I tager af sted så var det måske en ide at ringe først, surt når reklamer ikke holder hvad de lover.

Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2006 kl. 23:27

Ja sådan er det, men det er nu ikke særligt billigt  eks 50 stk Verbatim  16x 127 kr på nettet ved http://www.azomedia.dk/shop/default.asp?SetLng=1

Og så sparer du en del benzin

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2005
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 07:02
Der er jo ingen steder garanti for, at varen er nået frem. Det gælder jo også herhjemme
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu