|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
speeque ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 04-Januar-2010 kl. 14:01 |
½øj i forummet
Godt nytår til alle!
Svigermekanikken er på jagt efter et nyt tv til stuen som kan opfylde følgende krav.
Jeg er efter hånden ikke "up to date" længere med hvad der er godt og investere i i øjeblikket så håber der er nogle flinke folk herinde som kunne komme med lidt input og foreslag jeg kunne alliere mig med Skulle der snige sig et Plasma med i foreslagene kigger jeg på det men er det ikke stadig sådan at de bruger noget mere strøm end f.eks. LCD?
Tv'et må også meget gerne være "væg-venligt" da de gerne vil have det op og hænge på væggen uden og skulle have det alt for langt fra væggen.
Takker på forhånd for jeres input
![]() |
|
![]() |
|
speeque ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Et de har kig på er Samsung LE46B755. Modelnr. er dog SAMSUNG LE46B755U1WXXE
Er der noget man skal passe på mht. U1WXXE delen?
Kunne forestille mig der er enkelte forskelle når de hedder forskelligt?
|
|
![]() |
|
John111 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Samsung LE46B755 er en god mulighed, men jeg personligt synes, du skulle kigge på LCD TV. Sony
KDL-40W5500 er en god mulighed med specs: 40 "BRAVIA LCD TV 100Hz
widescreen 1080p (FullHD) HDTV 1080p piano sort. Valget er dit:)
Redigeret af John111 - 08-Januar-2010 kl. 10:55 |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Hæ hæ ja man er jo altid i ilden som søn/svigersøn
![]() Jeg vil helt klart kigge i retning af Sony's KDL-46W5500 til godt 9.200,-
Har selv indfanget den noget mindre KDL-32V5500 til min kære mor, og det er godt nok et flot produkt med kanon billed og faktisk udmærket lyd. Billed selvfølgelig lige et niveau bedre når man udnytter dvb-c tuneren...chok!
Som gammel Playstation 3 indehaver, var det et sjovt og glædeligt gensyn med menuen, som jeg synes er utrolig brugervenligt.
Skulle du have lyst til plasma tjah så kig i retning Panasonic. Jeg har en ældgammel totalt uddateret model, og jeg kan stadig ikken nænne at skille mig af med den. Skønt og roligt billed man kan se på time efter time efter time.
Hvis jeg i dag i arrigskab kom til at kaste Yousee modtageren ud af vinduet, så blev det helt klart en kamp mellem ovennævnte (måske lidt mindre model) og Panasonic TX P42G10 som du kan erhverve for små 7.000,- Pana bruger bare lige en anelse mere strøm (opgivet til 340w hvor Sony er opgivet til kun det halve 172w).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |