recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Grafikkort MCE og PCI-Express x16
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGrafikkort MCE og PCI-Express x16

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Emne: Grafikkort MCE og PCI-Express x16
    Sendt: 26-Februar-2006 kl. 13:47

Hej...

Jeg er nu kommet dertil, at jeg har et ganske nyt MSI NX600 256MB VIVO grafikkort, men det er til AGP-porten. Dette har jeg erhvervet for et stykke tid siden og det har ligget i skuffen, godt gemt af vejen til mit kommende MCE-system. Og de bundkort, som jeg kigger på nu, er med PCI Express x16. Jeg har fået et godt tilbud fra forhandleren, om at han gerne vil hjælpe med en ombytning = service .

Men hvilket skal man vælge til PCI-Express x16. Forhandleren har foreslået et MSI 7300 et eller andet... Nogen der kan hjælpe her og komme med et godt forslag eller kan jeg ombytte mit nuværende MSI NX600 fra AGP til PCI-Express x16.

Jeg har samtidig forsøgt, at finde den side på nettet, som der blev linket til herinde, hvor man kunne se hvilket hardware, som er kompatilbelt med Windows MCE. Men uden held. Nogen der kan hjælpe her .

Det kommende grafikkort skal også kunne køre HDTV. Men er det ikke noget de fleste kan nu til dags??

Tstampe

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu