|
Fjernbetjening til Philips |
Besvar |
Forfatter | |
BigBro
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 10 |
Emne: Fjernbetjening til Philips Sendt: 23-Februar-2006 kl. 18:33 |
Hej Forum Har en Philips HDD-recorder (3330) og tv (28" 16/9). Kan man få én fjernbetjening som kan styre alle funktioner i både tv og optager? For det første fordi den originale fjernbetjening til HDD ikke falder helt i min smag, men også for at kunne reducere antallet af fjernbetjeninger i min stue en smule (til glæde for konen)? På forhånd tak |
|
BigBro
Sendt: 23-Februar-2006 kl. 19:15 |
Hej Forum Har lige set lignende spørgsmål. Beklager ulejligheden. Overvejer at købe en Harmony 525 til 4-500 kr. evt. kommentarer?
|
|
Bunch
Bruger Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Sendt: 27-Februar-2006 kl. 06:45 |
Hej BigBro! Jeg har en hel ny til salg. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9948&P N=1&TPN=1 mvh Bunch |
|
BigBro
Sendt: 28-Februar-2006 kl. 08:51 |
Hej Bunch Tak for tilbuddet. Hvis du fastholder prisen har vi dog et problem. Det går lidt imod mine principper at købe en brugt vare ved en privat til tæt på nyprisen. Jeg kan bestille en ny hjem fra en forretning til ca 460 kr. incl forsendelse! Mvh BigBro |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |