|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() Sendt: 11-Januar-2010 kl. 17:19 |
Hej.
Er der en der kan fortælle mig hvad forskellen er på disse to tv.? mvh |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Ja, det drejer sig jo om tv i Samsungs 6-serie. Der er 22 i alt i serien, heraf flere varianter af dem du spørger om. På Samsungs danske hjemmeside kan du se specifikationerne her ved at klikke på de tv du er interesseret i.
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Så vidt jeg kan se, er det samme tv, med små designmæssige forskelle. Serien hedder 650 og de forskellige endetal kan nogle gange indikere de nævnte forskelle eller er måske rettede til et specifikt marked, som f.ex. det nordiske.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Der er andre forskelle melllem 655- og 658-modellerne, og inden for den enkelte model er der forskelle afhængig af tv'ets størrelse. Forskellene vedr. bl.a. billedmotor, billedopløsning og udgangseffekt. Jeg nøjedes med at give et link, så trådstarten selv kunne studere de forskellige specifikationer. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
Tak skal i have.
![]() Jeg så lige igen idag et 655 hos hifiklubben. Jeg har aldrig set et tv der kan vise sort som dette. Men den viser altså også de andre farver meget "overdrevet". Her mener jeg at vandet i havet var fuldstændigt kongeblå. Der var flere steder hvor det var lige overnaturligt nok, efter min smag. Er det generelt sådan med Samsung eller kan man ændre det. Forhandleren mente ikke det kunne lade sig gøre. Redigeret af pipper - 12-Januar-2010 kl. 16:37 |
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Samsung er temmelig generøse mht. indstillingsmuligheder. Man kan indstille billedet til at være som man vil have det, selvf. med nogle begrænsninger.
Ergo er det, forhandleren sagde, noget pis.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |