|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 11-Januar-2010 kl. 11:04 |
Det tror jeg nok man gør
![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
![]() GTA i "det vilde vesten" + en god/ond morale skulle da nok kunne blive fedt
![]() Det link du kom med, viste egentlig meget godt hvad spillet går ud på, så for folk der er interesseret, så ta' og se Stranges link til gametrailers. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Når ja, billederne er ikke ingame, så grafikken er ikke så pæn rigtigt, men det ændrer ikke på at du stadigvæk kan kapre et tog, fange banditter, komme i duel og hvad billederne ellers viser.
Spillet er desuden open-world, og jeg tror at det har en dag/nat cyklus samt mulighed for regnvejr - det viser Stranges link i hvert fald.
|
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Jeg glæder mig rigtig meget! Har altid været en stor fan af GTA-spillene, så jeg ser frem til at prøve dette også. Især Dead-Eye targeting systemet ser spændende ud. Ligner lidt det der blev brugt i Fallout 3 - hvilket ikke er skidt.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
GTA the game meets Deadwood the series - Love it! :-)
Redigeret af Strange - 11-Januar-2010 kl. 14:35 |
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Er det ikke nogle gameplay-trailers? Er det rockstar der har lavet det, siden i snakker så meget om GTA?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke gameplay i det klip strange linkede til? og ja det er Rockstar, det skrev jeg også tidligere. ;) |
|
![]() |
|
![]() |
Der er gameplay i linket og det ser alt for cool ud... ALT for cool!
|
|
![]() |
|
7500-Rico ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Ser godt nok fedt ud :D ..
|
|
Prosonic 21T60STEREO
JVC TH-S33 CINEMA SYSTEM PlayStation 2 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Nu ved jeg hvad sommeren skal gå med
![]() |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Du skal ud og lege cowboy og indianer med resten af recordere? ...Så fremt der er multiplayer
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |