|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
cgroen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 07-Januar-2010 kl. 15:57 |
Hjælp,
jeg er i tvivl !
Jeg havde egentlig besluttet mig for et Samsung UE55B7070 LCD/LED TV, men er blevet "trukket i retning" (af en bekendt) af en Samsung Plasma (PS58B855) istedetfor, jeg har forgæves forsøgt at hitte hoved og hale i hvad der er "bedst" (ja, jeg ved det godt, det kan ikke besvares eentydigt
![]() Jeg er klar over Plasma'en bruger 3 x så meget strøm som LCD'en, men det går nok...
Redigeret af cgroen - 07-Januar-2010 kl. 15:57 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
En PS58B855 er en noget bedre skærm, det er fakta.
men desværre kan man være uheldig og får en model som larmer en del.
|
|
![]() |
|
Sinnet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg havde samme dilemma, med de samme to modeller, men efter at jeg har set LCD'en og de problemer der er med auto-dimming, valgte jeg plasma'en
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Hvad er auto dimming? |
|
![]() |
|
cgroen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Er du tilfreds med billedet på plasma'en ?
Noget der stikker mig lidt med LCD'en er den tåbelige placering af alle HDMI stikkene, de sidder alle i siden af skærmen
![]() |
|
![]() |
|
Sinnet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Klippet fra flatpanels.dk : Den sænker lyset fra LED'erne, når der vises en helt sort skærm eller en skæm med meget sort i baggrunden. Det kan virke lidt generende, f.eks. når man går ind i menuerne med en sort skærm i baggrunden. Her dæmper skærmen også lysstyrken. Læs evt. hele testen her
|
|
![]() |
|
![]() |
Ahh, fandt et billede af 7070, stikkene sidder stadigvæk inden "midt på" skærmen, trukket tilbage fra siden af, det var jeg ikke opmærksom på før
![]() Men, stadigvæk, er du tilfreds med billedet på Plasmaen ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har endnu ikke fået tv'et hjem i min stue, men af det jeg har set i butikkerne, der syntes jeg helt klart billedet er bedre på plasmaen. Det med stikkene må man bare leve med, når nu det skal være så tyndt som det er.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, nu fik jeg tv'et hjem og billedet er super lækkert, men desværre har jeg fået en model der larmer (ja chancen er jo rimelig stor, men prøvede alligevel), så nu må jeg lige prøve at få det byttet og hvis det ikke hjælper så er jeg bange for at jeg må lade handlen gå tilbage
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm,
jeg (og konen) var inde i en butik hvor vi kunne se begge modeller (dog i 40" LCD og 50" Plasma), uden jeg havde sagt så meget som et pip, pegede konen på plasmaen og sagde "det er da den vi skal have", det ser meget bedre ud (begge viste Ice Age 3)
![]() Billedet står formidabelt, det må jeg give dig ret i!
Men det med støjen er ikke så heldigt, men jeg tror jeg er villig til at tage chancen.... Redigeret af cgroen - 12-Januar-2010 kl. 16:24 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Jeg var i hifiklubben og der sagde de at hvis man fik et Samsung der larmede, kom Samsung hjem og lavede det hjemme hos en. Om det passer ved jeg ikke, men prøv at undersøge det.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har 3 ugers returret, så jeg må lige vurdere over de næste dage om støjen er noget jeg kan leve med, men lige umiddelbart nej
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |