|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Boksidk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 30-December-2009 kl. 00:02 |
Velkommen i min stue
![]() Billede: Panasonic TXP50V10
Lyd: Samsung HTX720GT 2.1
Konsoller: Xbox360 120 gb, Wii, PS3 60 gb(ikke på billedet), HDDVD Xbox
Computer: Acer one
-Styres af Logitech diNovo Mini(Mus & Tastatur)
Fjernbetjening: Logitech Harmony
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Boksidk - 30-December-2009 kl. 08:18 |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
Det ser rigtigt hyggeligt ud, uden at være for domineret af teknologi. Jeg er specielt vild med dit græstæppe, det er jo ganske ideelt hvis du ser meget sport..
![]() |
|
![]() |
|
Boksidk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hehe sådan er det jo når man bor sammen med kæresten
![]() ![]() |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
ser godt ud
![]() Redigeret af 3000 - 30-December-2009 kl. 09:00 |
|
![]() |
|
![]() |
Det har jeg købt fra http://www.tapetforum.dk/... Købte 3 forskellelige derinde fra, dem kan jeg lige poste herinde når jeg kommer hjem fra arbejde, hvis du kunne tænke dig at se dem.
Det er pænt svært at sætte op da tapetet er meget tyndt! (Godt man er i familie med en maler
![]() |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
hyggelig stue - ser lidt jungleagtig ud med stuebirk og græstæppe.
Hvordan er lyden egentlig fra sådan et Samsunganlæg? - er det beregnet til at hænge op?
Lækkert møbel - har selv samme model, blot nummeret bredere.
Troede først det var en stor Sub, du havde i dit venstre hjørne, og tænkte wau den ser vild ud....
![]() Redigeret af Nikodk - 30-December-2009 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
os mig ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Argh, det er det dog ikke Valgte samsungen pga. designet og størrelsen, men er overrasket over lyden, det spiller faktisk godt. højtalerne kan hænges op, men det ønsker jeg ikke
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Hyggelig stue og et meget lidt dominerende setup. Især er jeg vild med den effekt fototapetet har, er det WTC tårnene i NY man ser? Og planterne, er selv vild med store planter.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeps det er WTC.. Hehe der kan aldrig komme for meget grønt i hytten, det gør det mere hyggeligt
![]() |
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Hyggeligt. Fed væg
|
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() |
hvad er det for et tv møbel du har, ser rigtig fedt ud....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |