|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spolten ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 16-November-2009 kl. 22:01 |
Hej Nogen der ved om der findes en GPS tracker man kan montere i sit tv i tilfælde af tyveri ? har kigget lidt rundt omkring uden og finde noget brugbart
Tak
Jacob
|
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Regner du med, at tyveknægten efter tyveriet vil sende GPS-trackeren til dig?
|
|
![]() |
|
spolten ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Ikke forstået. måske man kunne finde banditten. Regnede med noget som det her http://www.microtracker.dk/ men måske der fandtes noget der var bedre egnet til TV min kammerat har har haft 7 indbrud på 4 år.Mistet 5 fladskærms tv, så det er efter hånden ikke nemt og blive forsikret jacob
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
1) enhederne er jo ikke særlig store... mener de seneste er ca. 3x3cm og plads til sim kort og genopladeligt batteri.
2) finde ud af at trække fra eksisterende inde i tv.
3) fleste bagsider på TV er plastic og gør ikke signalet særligt dårligere.. prøv at lægge din mobil i en madkasse af plastic og ring til den... ikke noget problem der..
4) Er sikker på det afhænger at forholdene. og igen, der er ikke særlig mange idag som investerer de flere tusinde på sådan en ting .. du skal op i en bil til 500k eller måske 1mil, før det virker som en detajle..
jeg mener bestemt det snart bliver en del af enhederne.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Selvfølgeligt kommer politiet hvis du kan give dem oplysninger om placering. Nu er det jo de færreste indbrud, der lige bliver begået af de store kriminelle bander, så det er næppe alle der har en container stående fyldt med tyvekoster hvor de kan gemme de "nye" ting. Hvis man bor et sted hvor der jævnligt er tyverier, så synes jeg det er en god investering, men den skal bestemt kombineres med yderligere tyverialarm. Men har de været inde, vil det altid være en hjælp for politiet. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
helt ærligt... ved du hvad du snakker om eller forsøger du bare at fortælle folk at de skal droppe gps til fordel for tyven? det lyder som om du har et bijob.
og hjemmebryg er vist ikke hvad de nyeste gadgets på markedet er.. Så skal vi ikke sync'e lidt fakta nu, og så kommer du tilbage når du har læst på stoffet..
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Det er da ikke sålænge siden der varf en historie fremme om en pels forretning (mener jeg), der var plaget af indbrud, de placerede en gps-tracker i nogen af pelsene, og efter nogle få timer anholdt politiet tyvene.. |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |