recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strømforbrug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStrømforbrug

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
matthaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Emne: Strømforbrug
    Sendt: 14-Januar-2010 kl. 18:26
Tænkte på om man kan se et skema over hvad de forskellige tv bruger i strøm, altså set over f.eks. et år, så man ved lidt om hvad man går ind til når man køber nyt tv:)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 18:29
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 18:49
Men lade nu være med at kun at kigge på strøm
mit strømforbrug er ikke gået meget op efter en 50 tommer plasma.
havde før en 42 plasma med et lavt strømforbrug.
fint at vi skal sparer på strømen, men billedet skal alså også være i orden.

 
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 18:59
Salget af plasma tv kommer til at stige, efterhånden som strømforbruget bliver mindre fra generation til generation. No shit! Big smile
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 19:14
En ting man lige skal tænkte over er, at energien bliver til lys og varme. Langt de fleste Watt går tabt i form af varme, hvilket kan have positive indvirkininger andre steder. Jeg fik 1300 kroner tilbage i varme, da jeg skiftede fra CRT til 50" plasma. Elregningen steg omkring 600 kroner.

Nu har jeg det meget bedre, da jeg får flere oplevelser, og har en bedre totaløkonomi. Yatzy!Big smile
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

En ting man lige skal tænkte over er, at energien bliver til lys og varme. Langt de fleste Watt går tabt i form af varme, hvilket kan have positive indvirkininger andre steder. Jeg fik 1300 kroner tilbage i varme, da jeg skiftede fra CRT til 50" plasma. Elregningen steg omkring 600 kroner.

Nu har jeg det meget bedre, da jeg får flere oplevelser, og har en bedre totaløkonomi. Yatzy!Big smile
Hæhæ, good point! Der er også dem der mener, at deres varmeregning er steget..., fordi de har skiftet glødepærerne ud med lavenergipærer.  Jeg har nu ikke selv tjekket om det også er sådan i mit eget tilfælde. Så meget gider jeg sgu ikke holde øje med den slags...LOL


Redigeret af Firebird - 14-Januar-2010 kl. 21:40
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu