|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 14-Januar-2010 kl. 16:04 |
Hej med jer
Har købt ovenstående tv som et af de sekundære tv i huset. Har bare et problem. Den har fundet de digitale kanaler, men når jeg vil sortere i rækkefølgen kan det simpelthen ikke lade sig gøre. Har brugt i al fald 3 timer på det nu og er ved at gå AMOK!!! ![]() Er der nogen der har det samme tv som kan fortælle hvad de har gjort? Eller er der andre der har en ide. De analoge kanaler kan jeg uden problemer rykke med Redigeret af Strange - 14-Januar-2010 kl. 16:04 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
slet ingen?? |
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Jeg ved ikke hvilken udbyder Du bruger. Men ved Stofa ligger de både kodede og ikke kodede. Prøve først at slette de kodede, vil stadigvæk ligge på listen (lidt noget rod) men det vil frigøre pladserne. Vær opmærksom på at når Du vil flytte et program til en plads som er optaget skal den flyttes længere ned. Du kan gøre dette ved:
1. Marker den nye programplads.
2. Tryk på den røde menúknap for at flytte programmet til et andet sted, nyt nr.
3. Prøv så at få det program Du vil have flyttet til pladsen og tryk ok. Du kan jo så omdøbe programnummeret ved at bruge den røde knap hvis den ikke lige passer ind i rækkefølgen.
Jeg har netop hjulpet min søster og svoger med dette og der gik også noget tid inden jeg fik løst problemet.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
menu ,præferrencer, dtvindstilling, kanal Et ellerandet så kan du omdøbe/flytte ved pil højre/venstre eller ved den røde knap.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
![]() |
Tak til jer begge, men har netop prøvet det som Len61 siger og virker nada. Har fulgt manualen til punkt og prikke. Har Yousee ???? Len, det virker kun på det analoge??
Parabol, kan du uddybe? Synes jeg har gjort det du skriver Hvordan sletter jeg de kodede kanaler? Er super glad for dette tv, men mage til åndssvag opsætning osv. skal man lede længe efter. Totalt ulogisk imo. Har fulgt til punkt og prikke hvad der står på side 16, men kan ikke få det til at funke? Jeg vil desuden heller ikke have at den laver overspring af kanaler, men det kan jeg heller ikke få den til at lade være med. (Det står der også om på side 16). Hvordan gør jeg det... Der er ikke flueben ud for, så det undrer mig at den gør det. http://www.toshiba-om.net/PDF/Danish/AV635-323742-Danish.pdf Redigeret af Strange - 14-Januar-2010 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Tak for linket til den Danske brugsforvirring.....den vil jeg så sende til min svoger.
Vedr. sletning af kodede kanaler. Jeg synes Du skal gå hele listen igennem (DTV-indst. kanaler). Jeg har nok ikke formuleret mig korrekt for som jeg skriver bliver kanalerne stående som overspring og bliver ikke slettet. Det synes jeg netop også er noget rod. Der er også lange kanalskift på apparatet og alt andet lige vil det sandsynligvis hjælpe hvis kanalerne kunne slettes. Jeg udbeder mig også forklaring på hvordan kanalerne helt slettes.
Ja Strange det er pokkers svært at beskrive hvordan kanalerne sorteres og nu har jeg jo ikke lige apparatet ved mig. Men nå Du har den kanal Du vil flytte (under kanaler) prøv at markere den så den er helt gul tryk på højrepilen derefter vil der komme en ramme om og den kan flyttes. Når Du har fundet pladsen tryk ok, gul. Omdøb den evt. til korrekt kanalnr. ved at trykke på den røde knap og give den det nr. Du ønsker tryk ok. Det kan forekomme at pladsen er optaget med det nr. der ønskes. Find kanalen og flyt den længere ned i herakiet. Derefter kan Du give plads til den ønskede kanal ved igen at bruge den røde knap.
Til Toshiba der er plads til forbedringer og opsætning er noget rod. Men når det først er sat op er det et fantastisk godt apparat!! Dog synes jeg der er lange kanalskift.
Har Du prøvet at opdatere softwaren, har ikke prøvet det. I hele taget hvordan fungerer det igennem et TV signal..?
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen
Tak fordi du tog dig tid til lige at skrive igen... vær flink lige at holde øje med denne tråd da det nok ikke er sidste gang jeg skriver... Desværre... Det er bare mærkeligt at du nævner det med den røde knap da det overhovedet ikke fremgår af brugsforvirringen... Prøver lige at se om jeg kan få det til at fungere... Ellers er jeg med glæde vært ved en cola hvis du kan finde ud af det :-) Når nu vi er ved Toshiba, jeg har ALDRIG oplevet så dårlig en support før, ALDRIG. Har ringet med 10 minutters mellemrum i dag og fik hver gang at vide at jeg skulle ringe igen om 10 minutter.... Det stod på i 4 timer!!! Skandaløst. Og har stadig ikke fået svar fra en kyndig. Flot måde at drive virksomhed på. Redigeret af Strange - 14-Januar-2010 kl. 20:54 |
|
![]() |
|
![]() |
Parabol, der er jo ingen kanaler der er ledige, der ligger noget på dem alle.... De kodede som man ikke har kan man ikke engang lægge det over på. Det er virkelig den DUMMESTE opsætning jeg nogensinde har oplevet det her. EVER (Sagt som comicbookguy i Simpsons)
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo det er noget rigtigt rod og som Du skriver er den røde knap ikke beskrevet i brugermanualen en forglemmelse hvad ved jeg.
Ja det er en lang proces er ikke færdig endnu ved min svoger....har fået sorteret de 15 først kanaler men det har gået fint.
Men har Du lavet overspring på de kanaler Du ikke bruger kodede og ikke kodede for lige at få den på plads. For umiddelbart hvade jeg kan huske fra en sen aftentime giver dette plads til de kanaler der skal bruges.Hvor underligt det end lyder... Når Du har gjort det prøv at bruge afsnittet om sortering som jeg har beskrevet.
Prøv evt. at beskrive et eksakt problem så kan vi prøve at tage den en af gangen.
Jeg holder ved en halv time mere i aften lige til info.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
![]() |
Pænt af dig, men lad os tage den en anden dag, fordi lige nu har jeg genstartet hele lortet og søgt det hele om igen. Jeg synes det er meget svært at beskrive på skrift det hele, men super fedt af dig at du vil holde øje med tråden her. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Lige til info jeg har prøvet at søge på "slet" i pdf brugermanualen og der fremkommer ikke noget om hvordan man sletter kanaler.
Den er ok jeg har naturligvis recordere åben hverdag men ikke altid online.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
hvis du kører kabel genem yousee, kan du ikke flytte kanalerne ,det har der vist været en del tråde om?
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |