|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 15-Januar-2010 kl. 02:23 |
Så er der tilsyneladende en ny NAS på vej fra Synology. Med fare for at løbe med en halv vind er det med en Dual Core Atom processor med plads til 5 HDD (max 5x2TB) og mulighed for udvidelse med yderligere 5 HDD via DX510. Boksen skulle levere både læsning og skrivning på den anden side af de 100 MB/s, hvilket må siges at være ganske stabilt - men måske en uafhængig test er mere pålidelig end Synologys markedsføringsafdeling :-)
Kilder: SmallNetbuilder Amazon Synology.com >> DataSheet |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Hvad så med en sammenligningstest af qnap's nye x59 serie?
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Det lyder godt, og bliver ikke mindre spændende af den grund.
Glæder mig til at høre om 659'eren da jeg er brændt lidt varm på at skifte min gamle 409 Pro Turbo ud.
|
|
![]() |
|
JakobSternberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Er den da ikke god nok? Tænkte på at anskaffe mig sådan en.. (Den kan vel sagtens trække noget HD film over DLNA ?)
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo-da, men en gang imellem skal man jo bare have lidt nyt grej.
|
|
![]() |
|
Pakster ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg venter spændt på testen, da jeg godt nok er brændt varm på den. Er testen på vej?
Er der nogen dato for hvornår den kommer til DK? Der er ingen webshops der har den på lager endnu. |
|
www.duks.dk
|
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
følger lige med her er selv lidt forelsket i den DS1010+ glæder mig til testen kommer :)
|
|
![]() |
|
fllau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Noget nyt om anmeldelsen?
|
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
ja jeg kunne også godt bruge en anmeldelse snart hehe
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Tja.. En kort update vil ikke være dårlig..
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Dét kan der vist ikke være nogen som er utilfredse med - god bedring og held og lykke i UK - det lyder spændende med det nye job!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |