|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jepser ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 18-Januar-2010 kl. 07:51 |
Hej,
Jeg har købt mig et Sony KDL-40W5500. Jeg kører mine Yousee kanaler gennem det, men når jeg bruger EPG'en forsvinder lyd og billede nogle gange. Mens jeg andre gange fint kan trykke på GUIDE og få vist guiden som overlay på billedet.
Jeg kan f.eks gå hen på en kanal, trykke guide - ingen problemer. Men trykker jeg guide igen, forsvinder billede og lyd, indtil jeg enten skifter kanal eller går ud af guiden.
To af mine venner har et tv magen til mit - men oplever ikke samme problem.
Nogle af jer som har nogle forslag til hvad det kan være?
På forhånd mange tak!
Mvh
Jesper Christiansen
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Samme problem er diskuteret i følgende tråd (uden nogen løsning):
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73502&KW=&title=sony-46w5500-advarsel |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
albenza ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Ganske vidst et gammelt indlæg, men faldt over den lige efter at have kigget på sonys website, derofr kan jeg da lige oplyse at sone d. 1 marts udgav en ny firmware.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |