recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Snydt i Elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSnydt i Elgiganten

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Emne: Snydt i Elgiganten
    Sendt: 18-Januar-2010 kl. 18:53
Hej alle!

Jeg er normalt ikke én, der vil oprette en tråd på et forum, for at nedgøre en forhandler, men jeg er simpelthen nødt til det i dette tilfælde.

Jeg var nede hos Elgiganten i Odense i dag (den ved Rosengården), for at købe en trådløs router, de har på tilbud. Da jeg kommer derned, kan jeg ikke finde den, så jeg spørger en forhandler om hvor den står henne. Han går lige over til computeren og tjekker. Han vender tilbage og fortæller mig, at de ikke har flere på lager, og at han heller ikke ved hvornår de får flere, men at de kommer på et eller andet tidspunkt.

Ovenstående ville have været ok, selv om jeg egentlig forventer, at en sælger i butikken ved mere om de varer han sælger, end jeg. 

Jeg kommer så hjem, og bare for sjov tjekker butikkens hjemmeside, og ser at de også sælger routeren på nettet. Her står den endda som værende på lager i Odense, i den selvsamme butik, hvor jeg fik at vide, at de ikke havde flere. Jeg vælger at lægge den i varekurven og at hente den i butikken. Jeg gennemfører endda købet, bare for at tjekke om jeg får nogle fejlmeddelelser undervejs, men nej. Jeg får en kvittering og en besked om, at jeg skal hente varen i løbet af 48 timer!

Hvad sker der?! Er det ikke råddent?! Er man hos Elgiganten ikke interesseret i at sælge varer?! Føj!
Til top
quadrago Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 19:00
Snydt ligefrem? Vil det ikke kunne henføres til at sælgeren i butikken ved en fejl havde slået et forkert varenummer op? Selvom det selvfølgelig er surt, vil jeg nu ikke mene at det skulle være noget at oprette en klage-tråd over - især da ikke når det åbenbart er din eneste af slagsen?
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 19:40
Gider du ikke godt forklare hvordan du er blevet "snydt". Du har fået en forkert oplysning, du er ikke blevet snydt, du har ingen penge mistet. Jeg fatter ikke hvordan du kan kalde det "snyd". Dårlig service muligvis men sgu da ikke snyd Dead

Redigeret af Stampe - 18-Januar-2010 kl. 19:40
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 19:49
ej stop nu de tråde her, man har da lov til at begå en fejl(meget lille fejl) hvilket der nok er tale om her. 
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 20:02
Få fat på kontant, Basta, EB og BT, det er en skandale.... Nåja, de skriver så også at deres online lagerstatus ikke er 100% nøjagti, men alligevel, aldrig har jeg oplevet en så svinsk og amoralsk behandling af en kunde, SVINDEL og HUMBUG.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 20:09
Har nu også oplevet at Elgiganten ikke har haft en vare på lager og en vare priser ikke passe med hvad der på nette, så det er ikke noget nyt.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 20:18
Censored  Som om Haiti-katastrofen ikke var nok for en måned......     Ouch
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 20:30
Fantastisk! Det koster mig tid og penge at køre ned i butikken, bare for at blive løjet op i ansigtet og komme hjem tomhændet. Nu er det mig, der er forbryderen, fordi jeg opretter en tråd for at dele min dårlige oplevelse med jer.

Tak for støtten! 

Redigeret af PhDream - 18-Januar-2010 kl. 20:32
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hvad f.... har det ene at gøre med det andet?
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Fantastisk! Det koster mig tid og penge at køre ned i butikken, bare for at blive løjet op i ansigtet og komme hjem tomhændet. Nu er det mig, der er forbryderen, fordi jeg opretter en tråd for at dele min dårlige oplevelse med jer.

Tak for støtten! 
Det skulle undre mig rigtig meget hvis det var med vilje at sælgeren i El-giganten løg for dig op i ansigtet. Igen, alle kan lave fejl, og det er nok ikke jordens største brøler.

Censored  Som om Haiti-katastrofen ikke var nok for en måned......     Ouch

Bare for at sætte dit "problem" lidt i perspektiv

Redigeret af Fnulder - 18-Januar-2010 kl. 20:36
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 20:37

Næ, det har du fuldstændig ret i.  Det ene er en katastrofe, det andet er en ligegyldig bagatel.
Du må selv vælge kategori Wink

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2010 kl. 20:50

Chock chock chock, det er helt utrolig så meget som du er blevet snydt da, uhh hada, det er verdens undergang, bare fordi at sælgeren er kommet til at lave en lille fejl. Husk nu, det er jo mennekser vi snakker og det er jo menneskeligt at fejle. Den kære sælger kan jo have set forkert og trykket et forkert varenummer ind.

Desuden, hvor langt er det lige du har hen  til elgiganten??? og hvis du alligevel er/var så utilfreds med at de ikke havde den på lager, jamen handel dog et andet sted. Dette er jo bare en lille fejl, en lille baggatel som denne kan da ikke være verdens undergang for dig, kan det ????Confused

Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu