|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lorx ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 19-Januar-2010 kl. 15:40 |
Hejsa,
Det er sådan jeg godt kunne tænke mig at tilslutte min playstation 3, som står inde i stuen, til fjernsynet i soveværelset. Der er ca. 10meter, så ikke noget voldsomt træk. HDMI kablet er klaret. Men hvordan får jeg forlænget kontrollerne? er der nogen måde man kan forlænge bluetooth signalet på? |
|
Audiolab 8000AP, Audiolab 8000X7, Focal 1027Be Slategrey, 4xSIB.
Anlægget: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=5243 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Behøver du at forlænge controllerne ?
Jeg har også min ps3 stående i et andet rum, dog kun 5 meter væk. Det virker glimrende. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Man kan skam let bruge et 10 HDMI kabel, du kan så havde en HDMI switch på med to HDMI udgang, og bluetooth er jo trådløs, så det skulle vel nok kunne række ind i den anden stue.
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg overvejer også, at bruge min stue PS3 i et andet værelse
Er der nogen der har et link til en billig HDMI splitter. Så jeg kan skifte mellem TV i stue og værelse fra den samme PS3 ? Er der evt nogen der har mere erfaring med det. Jeg har prøvet at bruge min controller i det andet værelse, og det ser ud til at det virker fint. Men er der nogen der ved om det evt kan lagge lidt eller andre iritiations momenter ved at bruge den trådløse kontroller fra lang afstand ? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Altså forskriften på Bluetooth siger jo 10 meter i fri luft, en væg vil nedsætte signalet en del. Men jeg har nu stadig set at nogle bruger deres PS3 controllere gennem væggen på længere afstand.
Det er her Xbox controlleren har sin store force, da den bruger DECT som egentlig sagtens skulle kunne række små 100 meter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |