|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 02-Marts-2006 kl. 18:50 |
||
=================================== Hej Alle Philips DVDR9000H er udskudt igen !!! Nu melder Philips at modellen tidligst kommert til sommer (juli / august) - og man kan jo begynde og frygte at den måske aldrig kommer. Men det betyder selvfølgelig at fælleskøbet er suspenderet indtil vi hører mere. Vi tager det op når sommeren nærmer sig. /Lars ================================================
Hej Alle Er der interresse for fælleskøb på Philips DVDR9000H ? Det er den nye topmodel fra Philips, der samtidig er verdens første DVD+HDD recorder som understøtter optagelse af Dolby Digital 5.1 lyd. Alle andre recordere på markedet understøtter kun stereo-lyd. Modellen har samtidig DVB-T tuner, for direkte modtagelse af digital TV. Den har HDMI udgang for optimal tilslutning til fladskærm. 400GB harddisk. Optager på både DVD+R/RW og DVD-R/RW samt DVD+R9 (double layer). Den har Guide+ og kan styre en satellitmodtager direkte. Den har disk library for 9000 titler (husker alle dine DVD-optagelser) og meget mere. Dette er simpelthen årets recorder! For at opnå en god pris, skal vi op på en større bestilling denne gang. Mere præcist skulle vi gerne kunne skaffe mindst 50 interesserede. Vejledende pris er 8.999,- og den ender sansynligvis omkring 7.999,- i netbutikkerne herhjemme. Men hvis vi skaffer nok interesserede kan vi få den leveret til en pris der kan konkurrere med Tyskland - kr. 6.999,- og det endda incl. 3 års fuld garanti i Danmark. Var det noget? Skal vi prøve om vi kan skaffe nok interesserede til denne lækre model ? Hvis vi er hurtige er der levering i uge 13 eller 14 (27/3 - 7/4). Det er perioden lige omkring frigivelsen herhjemme. Diverse links:
Billeder af Philips DVDR-9000H /Lars Redigeret af Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Bae9 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Hej Lars
Jeg er med på en dvdr 9000..., så hurtigt som muligt. Det er min første hdd recorder så jeg forventer mig meget... ![]() Har i forvejen 42pf7420 og dfr 9000 så jeg håber det blir ras'nes godt. Mvh Benny |
|||
![]() |
|||
hekke ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() |
||
Lyder spændende med fælleskøb på Philips DVDR9000H. Mon den kan styre en selector?. Har ikke det store kendskab til DVD+HDD recordere,så jeg vil gerne høre om den er så meget bedre end andre optagere, da prisen jo næsten er det dobbelte. |
|||
![]() |
|||
Madz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
Ifølge manualen burde den kunne gøre det med den G-Link Transmitter |
|||
![]() |
|||
Gavtyv ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
6999,- så hopper jeg alligevel ikke på JVC 300'eren - så kom bare igang.
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hvis du tænker på det andet fælleskøb med JVC DR-MH300 med 160GB plads, så har du ret. Man bør kigge på behovet, og vælge model efter det. Men Philips modellen er en topmodel, og derfor en del dyrere. Det er eneste model med digital tuner og eneste model med optagelse af surround lyd (5.1 lyd) - og så har den 400 GB harddisk. Hvis du checker priser vil du se at modellerne springer en del i pris når disk-pladsen øges. Men sammenlignet med andre topmodeller er den ikke dyr. Den koster det samme som Sony RDR-HX1010, og mindre end Pioneer DVR-930H, men aligevel ser den ud til at tilbyde en del mere end de to. Ihvertfald på udstyrssiden. Så jeg tror den bliver et hit prisen til trods. Philips DVDR9000H kan meget vel blive årets store sællert herhjemme - den model som de andre fabrikanter vil bruge de næste 6-12 måneders tid på at prøve at eftergøre. Men imellemtiden har vi chancen for en god pris på fælleskøb - samt ikke mindst at få den leveret hurtigt. De populære modeller har det med at ryge i restordre over hele Europa. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() |
||
Jeg er også klar.
|
|||
![]() |
|||
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
![]() |
||
Efter hvad jeg kan se i manualen så kan da kun optage på DVD+R og DVD+RW men ikke som Lars skrev at den også kan optage på DVD-R og DVD-RW, eller er det mig som har set forkert ?
Redigeret af SMS |
|||
/ Venlig hilsen Søren.
|
|||
![]() |
|||
wolfman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2004 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
||
Er meget interesseret!!!
|
|||
![]() |
|||
Gavtyv ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
På www.philips.dk står der at maskinen KAN optage på såvel + som - skiver. Fejlen ligger nok i brugervejledningen. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg tror at manualen ikke er helt opdateret. Den er skrevet i sep-okt, og åbentbart ikke justeret ind efter de nye specifikationer. I produkt-bladet (se link øverst i dette emne) står: DualMedia optager på DVD+R/+RW, DVD+R DL og DVD-R/-RW-diske /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
hekke ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() |
||
Er interesseret i dette fælleskøb. Hvordan mon den har det med HighSpeed kopiering af redigeret materiale?.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |