|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 21-Januar-2010 kl. 21:00 |
Har valgt Sverige som land og DK som sprog.... De digitale kanaler er fundet, men hvordan er det at jeg kan få lov at sortere i dem - og hvordan kan jeg omdøbe numrene? Når man trykker på piletasten springer den eksempelvis fra kanal 14 til kanal 16, men der ligger heller ikke noget på kanal 15 kan jeg se... Vil dog gerne have numrene i kronologisk rækkefølge? Redigeret af Strange - 21-Januar-2010 kl. 23:42 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Og jeg ved godt at mange har haft spørgsmål til dette tv, men har sægt rundt og kan ikke finde denne specifikke ting... Så vær flink og bære over med mig. Fem minutter af jeres tid betyder at jeg ikke ligger søvnløs i nat :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Slet ingen af alle jer der allerede har læst der ved det? :-(
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej strange , tillykke med dit nye tv
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Hopgreve, tak skal du have :-) Ja, det håber jeg også - ellers kan jeg ikke sove i nat. Er alt for stor perfektionist til bare at lægge det fra mig :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Slet ingen der vil hjælpe???
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Du købte et Panasonic. Hvis du gik efter problemfri installation af digitale kanaler, så skulle du være gået efter f.eks. Sony eller Philips ![]() Beklager det ikke så anvendelige svar, men der er altså ikke voldsom god tone at rykke gentagne gange efter svar, slet ikke så kort tid efter at spørgsmålet er stillet. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Er det ikke irriterende at skulle være den person der kommer med sure opstød i stedet for enten: 1. At lade være med at kommentere på tråden.
2. Komme med et svar der kan bruges til noget. Om det er god tone eller ej er vel ikke op til dig at vurdere. Jeg har rykket for svaret ja, men det er såmænd mest fordi jeg kunne se en del mennesker havde læst indlægget. Og da dette TV nok er i top 5 over mest solgte TV indenfor det seneste år på dette forum antager jeg at en del mennesker er mere kyndige end mig på det område jeg efterspørger et svar på. Det var faktisk ikke min mening at skrive en roman som den jeg er igang med nu, men synes at et par brugere herinde til tider er lidt for selvhævdende / netbetjentagtige. PS. Det er heller ikke god tone at hijacke en tråd med noget ubrueligt. |
|
![]() |
|
christianp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Køge Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Hej Strange.
Jeg har selv lige fået x10y og havde lidt problemer med kanaler. Dog er det rimeligt let når først man har rodet lidt i menuerne. 1. Gendan til fabriksindstillinger. 2. sluk tv 3. tænd tv 4. Vælg sprog -> Dansk 5. Vælg land -> Sverige. 6. Tv'et søger efter digitale kanaler. Jeg fandt hurtig min område-kode 250/251 7. Tv'et spørger om du vil have alle kanaler eller gratis kanaler -> jeg valgte gratis. 8. Tv'et finder alle kanaler. Efter endt søgning skal du angive om tv'et står hjemme eller i butik. 9. Gå ind i menu -> DVB-C indstillinger og her kan du komme ind til kanal-sortering. 10. Vælg din kanal med piletasterne -> tryk "grøn" angiv kanal-plads Eks. "DR1" = 0001 = 1 og tryk "grøn" igen. Så ligger DR1 på kanal-plads 1. Gentag punkt 10 med de ønskede kanaler. mvh MP |
|
nej
|
|
![]() |
|
![]() |
Christian, tak for dit svar. Jeg var med indtil punkt 10 så den må jeg lige prøve i aften :-)
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
skal igennem samme porces i aften, hvis mit tv lander i elgiganten idag. Hvor finder man sine landekoder? |
|
![]() |
|
![]() |
Hvornår bestilte du det, fordi de er jo fuldstændigt revet væk og det ser ikke ud til der kommer flere efter hvad jeg kan forstå. Også en VANVITTIG pris.
Var det på nettet? Redigeret af Strange - 22-Januar-2010 kl. 13:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |