recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - driver til kamera win 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdriver til kamera win 7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Emne: driver til kamera win 7
    Sendt: 23-Januar-2010 kl. 11:03

jeg mangler en driver til dette kamera,HP Photosmart R967 digitalkamera.har været på hp hjemme side, men der er der ikke en driver der understøtter win 7.

vil det så sige at jeg ikke kan bruge mit kamera i windows 7, eller hvad kan jeg gøre for at få det til at virkeCry.

så hvis i har et bud ville det være fedt..

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 11:31
hvis ikke der er en decideret driver fra HP og win7 ikke selv finder nogle standard drivere via netadgang - så er du sådan set lidt lost - ja. Men ikke for noget - er det ikke bare lettere at købe en 50,-'s kortlæser og bruge den i stedet til at få billederne over med? du skal jo ikke bruge al HP's bloatware af noget software - det er noget frygtelig dårligt noget. Hvis du har forbundet det til comp med et usb-kabel - prøv da lige at se om ikke picasa selv kan hive billederne over. Det kunne jo være der slet ikke var behov for noget.

Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 11:38
gud, min hjerne må stå stille.Unhappy
ku jo bare pille kortet ud, ingen problemer nu.

tak tak

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 12:04
kan man ikke bare køre programmet under kompabilitet...

dvs hent det program til XP/Vista eller hvad du nu har og kør det under den kompatabilitet som passer, edit nåja.. det er lørdag morgen... missing driver.. ja det er vist ikke eneste sted... Embarrassed men ellers måske at installere programmet til import af billeder måske kan "prikke hul"

Redigeret af rhsin - 23-Januar-2010 kl. 12:07
Mvh

René
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 12:13
hej rhsin - jo det burde man kunne. men jeg er bestemt ikke sikker der overhovedet burde være brug for at installere noget. Kameraet skulle meget gerne dukke op som en usb-lagringsenhed og det skulle windows selv kunne fange langt hen ad vejen. der er jo stor forskel på om det er en driver eller om det er det tilhørende software. Mange "ikke kyndige" misforstår jo helt hvad det egentlig er. de tror desværre at fordi man får en cd med til kameraet så må det være drivere. - (inkl min egen far der også har haft et hp kamera, og gang på gang installerede det bras af noget software fordi han troede det var driveren! men taget i betragtning af hans uddannelse er han overraskende lidt vidende om de her ting! :-) )

De fleste i dag ville jo kunne nøjes med eksempelvis picasa til at håndtere billederne og driveren skulle windows altså selv gerne finde - det burde være en generisk ting. (eller også er det blot et spm om en info fil med lidt info om model og så videre.)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu