|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 23-Januar-2010 kl. 11:03 |
jeg mangler en driver til dette kamera,HP Photosmart R967 digitalkamera.har været på hp hjemme side, men der er der ikke en driver der understøtter win 7. vil det så sige at jeg ikke kan bruge mit kamera i windows 7, eller hvad kan jeg gøre for at få det til at virke
![]() så hvis i har et bud ville det være fedt..
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hvis ikke der er en decideret driver fra HP og win7 ikke selv finder nogle standard drivere via netadgang - så er du sådan set lidt lost - ja. Men ikke for noget - er det ikke bare lettere at købe en 50,-'s kortlæser og bruge den i stedet til at få billederne over med? du skal jo ikke bruge al HP's bloatware af noget software - det er noget frygtelig dårligt noget. Hvis du har forbundet det til comp med et usb-kabel - prøv da lige at se om ikke picasa selv kan hive billederne over. Det kunne jo være der slet ikke var behov for noget.
|
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() |
gud, min hjerne må stå stille.
![]() ku jo bare pille kortet ud, ingen problemer nu.
tak tak
|
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
kan man ikke bare køre programmet under kompabilitet...
dvs hent det program til XP/Vista eller hvad du nu har og kør det under den kompatabilitet som passer, edit nåja.. det er lørdag morgen... missing driver.. ja det er vist ikke eneste sted...
![]() Redigeret af rhsin - 23-Januar-2010 kl. 12:07 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hej rhsin - jo det burde man kunne. men jeg er bestemt ikke sikker der overhovedet burde være brug for at installere noget. Kameraet skulle meget gerne dukke op som en usb-lagringsenhed og det skulle windows selv kunne fange langt hen ad vejen. der er jo stor forskel på om det er en driver eller om det er det tilhørende software. Mange "ikke kyndige" misforstår jo helt hvad det egentlig er. de tror desværre at fordi man får en cd med til kameraet så må det være drivere. - (inkl min egen far der også har haft et hp kamera, og gang på gang installerede det bras af noget software fordi han troede det var driveren! men taget i betragtning af hans uddannelse er han overraskende lidt vidende om de her ting! :-) )
De fleste i dag ville jo kunne nøjes med eksempelvis picasa til at håndtere billederne og driveren skulle windows altså selv gerne finde - det burde være en generisk ting. (eller også er det blot et spm om en info fil med lidt info om model og så videre.) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |