|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
![]() Sendt: 23-Januar-2010 kl. 18:52 |
Hejsa
min modtager lyser pludselig rød istedet for lilla
hvad gør man for at gang i systemmet igen?
|
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
rasmusnj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
holder knappen på receiveren inde i 10 sek. mener jeg. Det er lang tid siden jeg har haft behov for at bruge det, men jeg mener lyset så begynder at blinke, og så kan du få lov at sætte det hele op igen. /Rasmus |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
![]() |
ja den begynder at blikke men jeg kan ikke huske hvordan man sætter det op??? nogen der kan?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Manual til Squeezebox Duet
Redigeret af tipsen - 23-Januar-2010 kl. 20:39 |
|
![]() |
|
![]() |
tak forhjælpen
![]() og håndbold er kedelig.... ![]() Redigeret af tyros1 - 23-Januar-2010 kl. 23:02 |
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Jeg oplever også at min Squeezebox Duet mister forbindelsen og recieveren skal genstartes ved at trykke på knappen. Ikke nok med det har jeg nu måtte måtte sætte den op igen.
Hvad kan årsagen til dette være?
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Har du været i gennem afsnittet "problemløsning" i manualen?
Du skal nok beskrive din opsætning og observationer noget mere før andre kan komme med kvalificerede bud på hjælp.
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Min duet går primært i coma hvis en af disse ting sker:
Jeg skifter fra at streame radio via squeezecenter.com til mit musik bibl. på PC og PC så senere slukkes før jeg skifter tilbage til sqze.center, så kan den ikke connecte til sqze.cenetr igen.
Connection til squeezecenter afbrydes af ukendte årsager, derefter kan den ikke genetableres før jeg har haft batteriet ude af controlleren og genstartet den.
Så min pointe er lidt i retning af sådan er det bare... Redigeret af Tanaburs - 25-Januar-2010 kl. 09:58 |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Men der kan være andre forklaringer, som man bestemt ikke behøver at leve med, derfor vil det være rart med lidt mere viden om opsætning og oplevelser (hvornår går det galt).
Jeg bruger kun min egen Squeezebox server og oplever ikke de problemer som i beskriver, det spiller bare
![]() |
|
![]() |
|
Mmoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
har oplevet det samme her sæt din pc'er op til at slumre istedet for at slukke det burde virke
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |